Followers

L!VE TV WARTA RAKYAT

PESAN RASULLULLAH S.A.W

PESAN RASULLULLAH S.A.W

Jumlah Pengunjung

Wednesday, 12 December 2012

ANAK LELAKI ANWAR IBRAHIM MENGAKU AYAHNYA MEMANG KAKI LIWAT !!!


Ehsan Bin Anwar Bin Ibrahim akui ayahnya meliwat ???

Gambar di atas adalah gambar anak kepada Ketua Umum PKR... Brutal juga Ehsan ni ye... Boleh minum “TIGER BEER” dan hisap rokok...

Dalam pada Anwar bersama konco-konconya sibuk memfitnah anak gadis Yang Amat Berhormat Dato' Sri Haji Mohd Najib berbelanja besar di Australia... Mungkin Anwar terlupa nak jaga anak teruna dia yang sorang ni.. Dah macam Lim Guan Eng pula yang tak sempat nak jaga anak lelaki... Mungkin terlampau sibuk untuk mengejar Putrajaya... Hahaha...

Tiba-tiba saya teringat kisah makcik-makcik kat kampung yang suka bergossip... Mengata anak org A... anak org B... Sedangkan anak sendiri sudah kelaut akhlak mereka... Harap sahabat-sahabat baik Anwar yang ada dalam PAS tu tolong-tolong la nasihat sikit ye.. Jangan sibukkan hal luar kain... Tengok-tengoklah dulu yang dalam kain tu... Entah koyak ke rabak ke kan...

Ehsan mengakui bahawa ayahnya meliwat Saiful Bukhari apabila ditanya berkaitan sebab menagapa dia masih belum mahu pulang ke Malaysia. Ehsan menyatakan yang dia malu terhadap perbuatan ayahnya... Mari ikuti sikit pengakuan dari Ehsan...


*** Menurut bekas rakan Anwar yang dikenali sebagai Datuk Ishak Ismail telah memberitahu bahawa seorang sahabatnya di New York ada menghubunginya baru-baru ini. Ketika berbual, secara tidak langsung, terkeluar cerita mengenai anak lelaki Anwar itu.

Menurut sahabat Datuk Ishak, Ehsan ditanya tentang dirinya yang enggan pulang ke Malaysia meskipun sudah sekian lama berada di luar negara. Lagipun, ayahnya kini sedang dalam tekanan yang amat dahsyat! Bukan sekadar liwat, cerita ayahnya melanggan pelacur pun terbongkar juga! Nak tunjuk jam Omega pun tak mampu!

Ehsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari. Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…
“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ehsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak tersebut. ***


Honestly la... Kalau saya ada bapak yang meliwat pon saya malu... Dan kalau saya ada anak yang minum arak pon saya malu... hehe.. Jadinya... 2X5... 5X2... Bapak borek anak rintik... Saya harap Ihsan tidak pula meliwat sepertimana ayahnya itu dan moga mereka anak beranak bertaubatlah yer...

Kepada puak-puak PASpispus tu... Tolong-tolong lah nasihat dan tarbiyahkan mereka ni dulu sebelum nak sibuk fitnah PM dan keluarga. Okey ye puak-puak PASpispus... Hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Lu orang minat cerita ni jugak tak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...