Jumlah Pengunjung

Wednesday 9 January 2013

300 ORANG DENGAR CERAMAH NIZAR DI PENGKALAN BARAT ( STATION 18 ) !!!...



Gua berkesempatan dengar ceramah Nizar di pengkalan barat sebentar tadi, terkejut gua…  gua ingatkan beribu2 org dtg… tapi hampeh…  300 org pon tak sampai… paling ramai gua Nampak ahli2 pas sendiri yg dtg..  Nizar turun tu weiii…  nmpk sgt tiada kekuatan dlm siri ceramah Nizar skrg, mungkin rakyat makin muak dgn topik yg nizar smpaikan skrg, nizar yg mengaku alim ni gua dgar tak habis2 memaki hamun UMNO…
BABI UMNO…  (ungkapan yg nizar slalu kluarkan..)  ayat ni biasanya org yg tertekan slalu gunakan.. gua perhatikan nizar ni masih tidak dpt menerima QADA & QADAR… patut la ALLAH TAALA TERBALIKKAN KERETA NIZAR DI DEPAN BANGUNAN UMNO PERAK…

Berbalik pada isi ceramah nizar, nizar mengeluarkan video seorg pemimpin UMNO yg mengamuk dulu…  cerita lama tu…  memang nizar ketandusan isu dlm setiap ceramahnya.. yg peliknya nizar tak pula nizar keluarkan video pengakuan selepas kejadia tu… gua berikan kt video selepas kejadian tu kt bawah ni..

Dalam ceramahnya nizar mengaku meluluskan BALAK pd pemimpin UMNO tersebut…  haha… kan dh bocor rahsia sendiri..  bagi BALAK PADA PEMIMPIN DAP TAK TAHU LA BERAPA BANYAK PULAK…
Rata2 yg dtg gua boleh katakana orgkt situ dlm 100 org je yg dtg…  ada gua lampirkan gambar2 sekitar ceramah di bawah…  Orang muda berdekatan gua memang tak Nampak kt ceramah tu..  yg muda hanyalah ahli2 pas mereka…  Apa2 pon gua ucapkan TAHNIAH pada Nizar kerana Berjaya menarik sebanyak 300 org ke ceramah beliau…  semoga kita bersambung di ceramah nizar yg lain lepas ni…  wakakawaka….







No comments:

Post a Comment

Member BSK