Jumlah Pengunjung

Wednesday 27 February 2013

Penyanyi Yasin Ni GAY ??? Perhhh....






Gua memang minat kat penyanyi lelaki yang sorang ni beb.., tapi tak lah minat macam Anwar pada lelaki-lelaki jambu yee.. Gua cuma minat suara dan persembahan dia je..

Malangnya, gua terbaca satu kenyataan dalam blog-blog macai Pakatan bahawa Faizal Tahir didakwa mengiringi kumpulan muzik Yasin untuk lagu rasmi PKR..

Gua sebenarnya tak kisah la artis tu nak cari makan macam mana pun.., cuma gua agak terkilan bila kehadiran Faizal Tahir tu telah dimanipulasi oleh cai-cai Pakatan..

Gua rasa.., dah nama pun cari makan melalui bakat hiburan.., so tak salah kalau setakat nak main gitar masa Yasin nyanyi lagu PKR tu.. Bukannya Faizal Tahir umumkan join PKR pun kann..

Macam Pok Nik selalu kata lahh..., orang bagi duit kita ambik.., tapi undi kita tetap rahsia beb.. Tak gitu Faizal? Huhuhuhu...


Penampilan penyanyi popular Yassin dan rakan-rakannya dengan dua lagu tema Pakatan Rakyat menjadi kejutan dalam Konvensyen Pakatan Rakyat hari ini. Dengan lagu 'Menuju Putrajaya' dan 'Reformasi', Yassin yang juga bekas anggota kumpulan nasyid Brothers itu memukau para peserta konvensyen di Pusat Konvensyen Shah Alam hari ini.

Kedua-dua lagu ini adalah pertama kali diperdengarkan kepada umum sempena konvensyen hari ini. Sebelum ini video klip lagu Reformasi nyanyian beliau ini telah dilancarkan oleh Angkatan Muda Keadilan (AMK) sebagai lagu rasmi kempen mereka ke seluruh negara.

Ia juga dijangka bakal menjadi siulan anak-anak muda khususnya dikongsi di laman-laman sosial dan radio internet walaupun bakal di black out dari tv dan radio tradisional. Yasin juga telah secara rasminya dilantik sebagai duta terbaru Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi mempromosikan parti tersebut kepada anak muda.-HD

(SUMBER)



No comments:

Post a Comment

Member BSK