Jumlah Pengunjung

Thursday 23 May 2013

18 ANAK HARAM DI TANGKAP TERMASUK 4 PELACUR DI DEPAN BALAI POLIS JINJANG !!!


 Inilah sandiwara terbaru yg sedang dilakukan oleh perosak negara hasil dari percaturan Anwar dan DAP. Mereka berkumpul beramai2 di hadapan balai polis jinjang utk mendesak pihak polis melepaskan adam adli. Bodoh dan bangang dapat aku katakan tentang perbuatan mereka malam tadi. Mereka bertindak begini seolah-olah mereka mempunyai kuasa utk menakutkan pihak polis malaysia.

Atas sikap biadap mereka satu perhimpunan haram telah diadakan oleh sekumpulan anak haram di luar Pusat Tahanan Jinjang bagi usaha bodoh menggesa membebaskan Adam Adli yang ditahan kerana kesalahan menghasut rakyat utk menghuru-harakan negara.

Polis menahan 18 orang daripada mereka yang telah berkumpul di hadapan balai polis Jinjang malam tadi untuk menyatakan sokongan terhadap aktivis pelajar biadap Adam Adli.

Dipercayai 18 orang yang ditangkap sewaktu program nyalaan lilin malam tadi terdiri daripada 14 lelaki tidak bermaruah, termasuk Peter Chong yang merupakan pembantu Ahli Parlimen Subang, R Sivarasa serta empat orang wanita murahan.

Adam ditahan Sabtu lalu ekoran kenyataan mencabar pihak berkuasa yang dibuatnya dalam satu forum selepas pilihan raya yang dianjurkan oleh Suara Anak Muda Malaysia (SAMM), pada 13 Mei, dan dijangka akan didakwa atas tuduhan hasutan pagi ini.








No comments:

Post a Comment

Member BSK