Jumlah Pengunjung

Wednesday 20 May 2015

KONSERT PERCUMA SEARCH DI FESTIVAL BELIA PUTRAJAYA !!!


SEACRH, siapa yang tidak kenal dengan band otai ni ? Sememangnya persembahan kumpulan lagenda malaysia ini sentiasa di nantikan oleh semua peminatnya di seluruh tanah air. Kemunculan mereka amat jarang sekali kerana persembahan pentas mereka sentiasa akan memukau setiap penonton yang telah hadir menyaksikan persembahan mereka. 

Sememangnya tindakan berani mati penganjur Festival Belia Putrajaya 2015 yang telah menjemput kumpulan Search membuat persembahan di malam terakhir festival amat mengejutkan ramai peminatnya. Ditambah pula dengan tiada dikenakan tiket terhadap peminat-peminat Search untuk menyaksikan persembahan sememangnya akan menjadikan bandar Putrajaya akan dilimpahi dengan mat rock mat rock berbaju hitam.

Search pernah membuat persembahan paling bersejarah di stadium merdeka pada tahun 2004 dengan kehadiran peminat hampir 200ribu peminat dari seluruh negara. 
Dan kini, Search kembali lagi di dalam Festival Belia Putrajaya 2015 untuk menghiburkan belia-belia malaysia semperna festival yang akan berlangsung selama 3 hari 4 malam dan mampukah penganjur menyediakan tempat untuk peminat Search dari seluruh negara berkumpul di festival belia putrajaya nanti ?

Tidak kira sama ada anda belia atau pun tidak, sekiranya anda adalah peminat tegar kumpulan Search, anda wajib hadir di konsert paling gila dalam sejarah kumpulan Search ini nanti.

sama-sama kita hadir untuk menyaksikannya...




Pelan diatas merupakan arah tempat setiap acara difestival belia 2015.



No comments:

Post a Comment

Member BSK