Pages

Thursday 27 September 2012

CILAKA!!! ANWAR IBRAHIM PULA HINA ISLAM


Lepas seorang-seorang pemimpin pembangkang menghina agama islam, yang saya hairankan dimana letaknya otak mereka sebelom mereka mahu mengeluarkan sesuatu kenyataan, mereka berebut kuasa sehingga tergamak menghina agama islam dan perasaan umat islam sendiri, saya takut sekiranya perkara begini terus berlaku ALLAH taala akan menurunkan bala yang amat dasyat pada rakyat malaysia.
Cuba kita lihat contoh rakyat di negara jiran kita, mereka terpaksa mencari makan di negara kita, adakah akan datang disebabkan tingkah laku pemimpin pembangkang menghina agama islam nanti akan menyebabkan ALLAH taala murka dan sekali gus menjadikan negara kita seperti indonesia, kita pula yang terpaksa mencari rezeki dinegara orang. Mahukah kita bekerja sebagai buruh paksa nanti..   NAUZZUBILLAH...

Berikut adalah sedikit petikan dari berita yang saya sambil tentang kenyataan anwar ibrahim yang telah menghina agama dan penganut islam...

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa menghina seluruh umat Islam ekoran tindakan beliau yang bersetuju bahawa umat Islam menghadapi masalah jiwa apabila mereka membuat bantahan keras terhadap penerbitan dan penyiaran filem anti-Islam, Innocence of Muslims. Presiden Pertubuhan Jalur Tiga (Jati), Datuk Dr. Hasan Ali berkata, kenyataan yang bersifat memperkecilkan usaha bantahan umat Islam tersebut seperti yang dilaporkan dalam akhbar Britain, The Scotsman kelmarin, jelas memperlihatkan sikap sebenar Anwar walaupun filem Innocence of Muslims itu terbukti telah menghina Islam dan Rasulullah SAW.
Beliau berkata, di dalam artikel tersebut, Anwar juga sanggup menyatakan umat Islam mudah marah dan beremosi di saat berlakunya penghinaan terhadap Islam.

2 comments:

  1. pemfitnah...Penipu ... mana sumber hang dapat ni? Parti syaitan yg dikenali betullah hang ni

    ReplyDelete