Pages

Monday 11 November 2013

ANWAR KANTOI MAIN PUNGGONG LAGI ???



Budak itu sememangnya tahu Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual, kata bekas pembantu peguam bela Anwar, Yuktes Vijay.
“Ini kerana Anwar pernah cuba mengoratnya sejak berjumpa dengannya. Namun keakraban budak itu dengan peguam Anwar, di mana budak itu ibarat anak angkat kepada peguam Anwar telah membuatkan Anwar memberhentikan perbuatannya itu.
“Itupun selepas budak itu memarahi Anwar melalui telefon kerana cuba cakap kotor. Namun pada budak itu, amalan LGBT memang lumrah kerana pemikiran ala Barat disebabkan kehidupan di UK semasa menghabiskan kursus undang-undangnya,” kata Yuktes dalam artikel terbaru di blognya, yuktesvijay.blogspot.com bertajuk “Operasi Charter 77.”
Menurut Yuktes, budak itu mula menyesali mengidolakan Anwar selepas diperkenalkan dalam satu operasi yang dinamakan “Operasi Charter 77.”
“Operasi Charter 77 mula berkuasa di negara Malaysia pada tahun 2000 dan berjalan hingga ke hari ini. Ia dinamakan sempena sebuah dokumen yang sama.
“Dokumen itu amat bermakna bagi penaung utama Anwar yang merupakan seorang warga asing yang dibenci ramai. Ia bertindak sebagai simbol permulaan campur tangan warga asing yang berbangsa Yahudi dalam hal ehwal negara lain.
“Malah, kandungan Charter 77 digunakan sebagai pencetus pelbagai insiden (berselindung) di sebalik nama demokrasi.
“Charter 77 bertangungjawab melahirkan BERSIH, Himpunan Hijau, Malaysiakini, Lawyers For Liberty dan Malaysia Chronicles. Kini, impak operasi Charter 77 adalah pada tahap yang maksima,” kata Yuktes lagi
Baca selengkapnya tulisan Yuktes sila layari yuktesvijay.blogspot.com/


2 comments:

  1. Kalaulah anda seorang Islam, anda tidak mungkin menulis saperti di atas. Agama menegah secara keras perkara2 saperti di atas.

    1. Mengaibkan orang lain. (Betul atau tidak adalah perkara yang kedua)
    2. Fitnah, kerana anda sendiri tidak melihatnya, hanya mendengar dari orang lain.

    Saya tiada apa2 komen kalau anda seorang kafir.

    ReplyDelete
  2. Kalau dia tu org biasa2... Xde org amik peduli pon... Dia nk buat apa dia punya suka! Tp sebab AI ni nk jd pemimpin kita(org melayu islam) bguslah kita siasat betul2... Apa yg orgtuduh die tuhbetul atau tak?takkan lah kita nk ader pemimpin kita yg berkelakuan xde moral?dia mmg lah xngaku salah... Tu lumrah manusia dh buat salah xnk ngaku. Logik akal... Ramai nyer yg tuduh dia biseksual...so mngkin ader kbenaran nyer

    ReplyDelete