Pages

Saturday 23 May 2015

#FBP2015 PEMINAT MERUSUH DI KONSERT ANUAR ZAIN !!!


Kecoh, itu yang terjadi semasa konsert anuar zain di Festival Belia Putrajaya 2015 sebentar tadi. Jangan panik, bukannya peminat merusuh kerana apa, tetapi peminat sudah seolah-olah merusuh apabila Anuar Zain turun ke bawah pentas bila melayan berpuluh-puluh selfie bersama peminatnya di hadapan bawah pentas.




5 lagu yang dinyanyikan oleh anuar zain sememangnya amat memukau ditambahkan lagi dengan suaranya yang merdu dan menghiburkan sememangnya sentiasa tidak cukup untuk hiburan peminatnya pada malam ini. Namun tindakan anuar zain melayan peminatnya dengan tanpa letih dan jemu membuatkan peminatnya yang hadir begitu terhibur sepanjang konsert berlangsung.



Anuar zain pandai melayan peminatnya, manakan tidak, jarang penulis melihat ada artis yang sanggup melayan peminatnya berselfie sambil menyanyi menghiburkan peminatnya sehinggalah sesebuah sebuah lagu. Diharap anuar zain terus maju dan bertahan selamanya didalam industri muzik malaysia.




Sebelum persembahan anuar zain juga, penonton-penonton telah dihiburkan oleh Hafiz Shuib yang sememangnya mempunyai peminat-peminatnya tersendiri. Persembahan bermula pada pukul 9 malam dan berakhir pada pukul 11 malam.




Malam esok pula, kumpulan rock lagenda malaysia SEARCH akan tampil menghiburkan pengunjung-pengunjung di Festival Belia Putrajaya 2015. Jumpa esok semua..





No comments:

Post a Comment