Jumlah Pengunjung

Saturday 19 March 2016

TUN M TEMUI KAEDAH BARU SINGKIR NAJIB !!!




SHAH ALAM – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini melalui surat yang diutus untuk ahli-ahli cawangan Umno meminta agar mereka mengemukakan usul undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dalam mesyuarat cawangan masing-masing.

Beliau juga amat terdesak mahu ahli-ahli parti mengusulkan agar pemilihan parti tidak ditangguhkan dan dilaksanakan pada tahun ini.

Tun M menjemput ahli-ahli Umno yang sayang kepadanya dan kroninya agar terus membantunya untuk menyelamatkan keluarganya dan kroninya ini.

Tun M tidak boleh tunggu Pilihanraya Umum ke-14 (PRU14) kerana Umno yang dipimpin oleh Najib tetap tidak akan kalah. Sekali Umno tidak kalah ia memang tidak dapat dipulihkannya dan kroninya semula,.

Tun M turut menuduh perjuangan Umno hari ini bukan lagi kerana bangsa, agama dan negara sebaliknya terhad kepada pengekalan Najib sebagai Perdana Menteri.

Kata gilanya lagi, tidak ada seorang pun perdana menteri terdahulu yang menjadikan Umno sebagai benteng untuk mempertahankan diri.

“Tun M juga turut menipu kononnya beliau tidak pernah menggunakan Umno untuk mempertahankan diri. Bahkan kononnya beliau, seperti Tunku (Abdul Rahman) rela meletak jawatan.

“Berbanding dengan pemimpin-pemimpin Umno yang ada sekarang, kononnya beliau lebih lama berada dalam Umno. Walaupun beliau disingkir sekali dan tinggal Umno dua kali, beliau tidak pernah menyertai parti lain setakat ini, namun beliau tidak pernah sedar diri bahawasanya beliau sekarang sudah bergabung dengan Parti Pembangkang terutamanya DAP. Kononya lagi beliau tetap setia kepada Umno. Terbukti sekarang beliau amat terdesak menyelamatkan kroninya untuk keluarganya,” katanya.


Psstt.... Rumah kata pergi kubur kata mari...

No comments:

Post a Comment

Member BSK