Jumlah Pengunjung

Monday 10 September 2012

YAHUDI SERANG MALAYSIA...

GEORGE SOROS CAMPUR POLITIK MALAYSIA
SPEKULATOR mata wang terkenal, George Soros, yang pernah cuba menghancurkan ekonomi Malaysia pada tahun 1997-98 kini dilihat mencampuri pula urusan politik negara kita apabila sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dari AMERIKA SYARIKAT (AS) yang mempunyai kaitan dengannya didapati menyalurkan dana kepada Suara Rakyat Malaysia (SUARAM), sebuah NGO PROPEMBANGKANG.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, pihaknya mempunyai bukti Suaram mendapat bantuan kewangan dari luar berdasarkan dokumen dan perjanjian yang menunjukkan NGO dari AS itu menjadi penyumbang dana terbesar Suaram.
Bagaimanapun, katanya, siasatan masih diperingkat awal untuk memastikan penglibatan awal sebenar Soros, 82, bilionair berketurunan Yahudi Laknatullah yang digelar penyangak mata wang ketika krisis ekonomi Asia Tenggara kira-kira 15 tahun lalu.
NGO itu dipercayai mempunyai kaitan dengan Soros berdasarkan dokumen dan e-mail antara kedua-dua pihak, kata Ismail Sabridi Nilai, Negeri Sembilan semalam.
Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) baru-baru ini mendedahkan kaitan antara Suaram dengan Suara Inisiatif Sdn.Bhd., sebuah syarikat yang aktiviti-aktivitinya meragukan kerana turut menerima peruntukan kewangan dari Kedutaan Besar Jerman di Kuala Lumpur.


No comments:

Post a Comment

Member BSK