Jumlah Pengunjung

Monday 10 February 2014

NIK AZIZ SUBAHAT HINA UMAT ISLAM BERSOLAT !!!



Cerita terkini yang berlaku di negeri kedah, satu program Kedah Berselawat telah mendapat kritikan dan fitnah dari page Nik Aziz yang merupakan Musridul Am Parti PAS Malaysia. Yang aku peliknya kenapa Nik aziz boleh biarkan page beliau menfitnah hingga begini. Sudah beberapa kali page tersebut menfitnah sesama islam. Adakah mereka dari parti PAS berasa cemburu dan sakit hati bila program agama anjuran Mukhriz Mahathir ini mendapat sambutan seramai 40,000 kehadiran pada malam tersebut.

Inikah contoh sifat seorang muslim yang PAS agungkan selama ini? Beginikah sikap parti yang kononnya melaungkan memperjuangkan agama ALLAH ? Bagi aku, sikit demi sedikit ALLAH telah tunjukkan pada rakyat Malaysia penipuan demi penipuan yang PAS telah lakukan. Apakah nasib anak muda melayu selepas ini jika terus terpedaya dengan tipu helah dan busuk hati dari PAS.

Sama-sama kita berdoa agar umat islam yang selama ini menyokong perjuangan songsang PAS cepat sedar.



Gambar di atas adalah fitnah dari page Nik Aziz terhadap program Kedah Berselawat anjuran kerajaan negeri Kedah.

Gambar di bawah pula adalah kenyataan dari staff Yayasan Islam Negeri Kedah yang merupakan penganjur program tersebut.




Seramai 40,000 kehadiran telah di catatkan pada malam tersebut... Mungkin kehadiran yang ramai ini yang telah membuatkan PAS susah hati dan gundah gulana... Seseungguhnya Iblis amat membenci dengan program sebegini...






3 comments:

  1. mohon dipautkan blog http://paritbuntarrebels.blogspot.com/.blogspot
    dalam bloglist anda
    blog anda sudah dipautkan.
    sekian terima kasih

    ReplyDelete
  2. He's just a man! a mortal man! Gosh what gives him the idea that he's above the rest? I feel sorry for him, my respect for him is slowly is dwindling, for now I know he's full of spite!, and so 3rd grade in his thinking!. Dear old man, there is still time to repent, bring back the spirit of unity and brotherhood among Muslims in Malaysia. Let bygone be bygone. Leave the rest to Allah, for Allah is Most Knowing.

    ReplyDelete

Member BSK