Jumlah Pengunjung

Monday 1 April 2013

USTAZ KAMAL KATA NIK AZIZ LEBIH BUSUK DARI TAIK ANJING !!!




Dalam diam diam rupanya ustaz Akmal, Ketua Penerangan Pemuda PAS Perak menyokong kerajaan Barisan Nasional, dengan mengatakan bahawa beliau lebih rela menjadi penjual goreng pisang daripada menjual agama seperti yang dilakukan oleh PAS selama ini memungkinkan beliau gugur sebagai calon yang akan diletakkan di DUN Selama.

Tahniah aku ucapkan kepada ustaz Akmal yang selama ini dilihat sebagai orang kuat PAS namun akhirnya bersetuju dengan apa yang dibawa oleh kerajaan Barisan Nasional.

Tidak mustahil juga dengan pendekatan tersebut, maka akan ada lebih lagi anak muda yang sedar tentang betapa pentingnya kita menjaga agama suci ini dari terus di perkosa oleh PAS yang berkehendakkan kuasa semata mata hingga mereka dilihat menghalalkan pelbagai cara demi kepentingan mereka.
Tapi ustaz Kamal tak rasa rugi ke bila di tarik balik status pencalonan untuk PRU tersebut?

Seorang rakan aku mengatakan bahawa ustaz Kamal sebenarnya sudah muak dengan permainan politik PAS dan kalau seboleh bolehnya beliau tidak mahu menjadi calon kerana risau dengan bai'ah yang dilakukan oleh calon calon PAS sebelum ini.

Beliau juga pernah mengatakan bahawa PAS tidak lagi berjuang seperti mana yang beliau harapkan sebenarnya dan bermula dari titik tolak persetujuan Nik Aziz tentang kalimah Allah, maka beliau sebenarnya sudah tawar hati dan mengharapkan agar PAS kembali ke landasan perjuangan sebenar iaitu menegakkan agama Islam serta tidak mempergunakan agama demi kepentingan politik semata mata.

Kerana menurut beliau, perjuangan PAS yang dahulu dilihat suci kerana memperjuangkan agama Islam secara total dan ini dapat dilihat semasa zaman Allahyarham Datuk Fadhil Noor dahulu dan apabila pentadbiran serta kepimpinan baru ini mengambil alih tampuk pemerintahan, maka pelbagai kecelaruan dilihat dan ini sebenarnya yang merosakkan parti tersebut.

Tapi pelik juga, dalam hentam PAS beliau masih lagi mahu menjadi calon sedangkan beliau sendiri yang kata PAS dah lari dari landasan dan sebagainya, apa punya orang la ni.

Kalau dah tak suka tu tinggalkan jelah, apa tunggu lagi yop? Ke ada benda yang tak kena lagi ni?

Apa apa pun aku rasa pengundi di Selama atau dimana sahaja bakal calon ni bertanding, baik ditolak habis habisan, dia sendiri pun dah tak tau kemana hala nak pegi, sama ada ikut PAS atau sebaliknya atau sebagainya.


No comments:

Post a Comment

Member BSK