Jumlah Pengunjung

Wednesday 6 May 2015

TSUNAMI KJ TERUS MELANDA PERMATANG PAUH !!!



Pemuda terus bersamangat, itu yang di buktikan oleh pemuda UMNO di Permatang Pauh bila kedatangan Ketua Pemuda UMNO Malaysia (Khairy Jamaluddin) turun bersama sekali lagi bagi membantu berkempen untuk Barisan Nasional di sana petang tadi. 



Ternyata kehadiran Khairy Jamaluddin telah menambahkan semangat anak muda, tambahan pula kejadian pergaduhan antara jentera PKR dan jentera PAS makin menjadi bualan hangat di seluruh Permatang Pauh pada hari ini. Penerimaan anak muda makin menunjukkan positif pada pilihanraya kecil permatang pauh pada kali ini, menurut Khairy  "Kata-kata semangat yang ditulis bukan sekadar retorik malah perjuangan tanpa mengenal penat dan lelah walaupun berperang' di kubu kuat musuh". 

Kegigihan dan kesungguhan Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin yang juga Ketua Pemuda UMNO Malaysia ditunjukkan semasa tinjauan mesra disaat akhir hari berkempen di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Kampung Sama Gagah, Permatang Pasir di Parlimen Permatang Pauh petang tadi.

Kehadiran beliau disambut dengan ratusan anak-anak muda Permatang Pauh daripada badan NGO Persatuan Anak-Anak Permatang Pauh. Khairy yang juga Menteri Belia dan Sukan berpuas hati dengan penerimaan masyarakat Permatang Pauh terutamanya di kawasan-kawasan yang dianggap 'hitam' buat BN. Walaupun pembangkang memainkan isu sama di Permatang Pauh, beliau menjangka berlakunya perubahan positif berdasarkan penerimaan masyarakat di sini.

Beliau yakin gerak kerja dam program penerangan berterusan yang dijalankan sepanjang kempen di Parlimen Permatang Pauh dilihat memberi impak positif. Pemilihan calon BN Suhaimi Sabudin yang juga calon muda dijangka akanmembawa angin perubahan di kalangan pengundi muda.

"Prestasi jentera Pemuda BN amat baik, kerana sejak awal (tempoh berkempen) sampai hari ini, program yang dijalankan diterima positif oleh kalangan golongan muda," katanya kepada media.



Baca Selanjutnya: http://apple-bru.blogspot.com/2015/05/khairy-terus-menyerang.html#ixzz3ZMxM6wCN










No comments:

Post a Comment

Member BSK