Jumlah Pengunjung

Sunday 7 October 2012

KISAH BADROL AMIN SEBENAR !!!

Badrolamin sebenarnya telah bermalam dengan Watiwani sejak malam Jumaat lagi. Mengikut keterangan daripada suami Watiwani isterinya seperti tergila-gilakan Badrolamin sejak mereka bertentangan mata 6 bulan yang lalu.

Badrolamin ditangkap oleh suami Watiwani dan penguatkuasa Jabatan Agama Islam Sendiri tetapi Badrolamin memfitnah kononnya samseng seramai 20 orang mengurungnya kemudian baru JAIP datang. CCTV yang dikemukakan oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden akan menjadi bukti bahawa ada pergerakan Wati ke bilik Badroamin sejak malam Jumaat.



Badrolamin sebenarnya memang gila betina, gila seks macam Anwar Ibrahim juga sehinggakan heret bini tua yang selalu dibelasah apabila menegur perbuatannya yang keji dan jijik.
Kalau dilihat cara Badrolamin memikat perempuan untuk memuaskan nafsunya, modus operandinya sama sahaja iaitu memberi kaunseling kepada isteri orang yang bermasalah sama seperti isteri kedua yang dinikahinya.

Cara perbuatannya sama juga dengan cara yang dibuat kepada Watiwani kononnya memberi kaunseling kepada bini orang supaya bini orang sudah tidak sukakan suaminya. Bila jarum sudah masuk maka Badrolamin akan melakukan adengan seterusnya sehinggakan perempuan itu akan minta cerai daripada suaminya.

No comments:

Post a Comment

Member BSK