Jumlah Pengunjung

Friday 3 May 2013

PANAS... VIDEO PANAS NURUL IZZAH ???






Aku terkejut dengan pengakuan ni.. Mungkin ini adalah hakikat yang perlu diterima bahawa keluarga Nuar Aljuburiii sememangnya ada masalah dari segi Moral. Adakah pemimpin seperti ini yang mahu diangkat memerintah Malaysia. Pastinya jahanam...

Kesian pada Kak Wan selepas lakinya buat onar kini anak sulungnya pulak? 

Bendera-bendera kecil di sekitar K.Lumpur.

Setakat yg kita tahu..warna bendera mewakili pemuda2 parti yg bergabung dlm PR yg akan memulakan Malaysia Spring pada petang 5 Mei jika keputusan tidak menyebelahi mereka. 

Tindakan seperti demo/provikasi/vandalisme akan dibuat seperti membakar harta benda awam utk menimbulkan kekecohan dan mendesak PRU diadakan semula. Demo akan berterusan dgn mendesak PM menyerahkan kuasa pd mereka sebagaimana yg berlaku di Timur Tengah (Arab Spring).

Merah pemuda Dap/ Hijau pemuda Pas/ Biru pemuda Pkr dan seterusnya sayap2 PR seperti Serikandi, Unit Amal dan lain2 dibelakang adalah orang ramai & penyokong2 mereka.

Sila kesan. Kempen Ala Arab Spring dimana penyokong pembangkang akan berkumpul masa keputusan pru 13 dan bergerak ke lokasi yg bakal di tentukan pemimpin mereka.

Bendera-bendera kecil ukuran 1 kaki tinggi akan dicacak ke bumi sebagai tanda tempat betkumpul. Sila maklum pada semua petugas kita.

Bendera-bendera ini telah di kesan bersepah-sepah di PJ dan Penang..




No comments:

Post a Comment

Member BSK