Jumlah Pengunjung

Tuesday, 10 March 2015

PESERTA DEMO SOGO KENCING MUKA NURUL IZZAH !!!


Ramai sedia maklum tentang himpunan di Sogo pada 7hb lepas yang telah dianjurkan oleh parti pembangkang. Keseluruhan rakyat malaysia memang tidak bersetuju sama sekali tentang perhimpunan bodoh ini. Mengapa aku berkata BODOH ? 

Kerana tujuan himpunan adalah untuk mendesak Perdana Menteri Malaysia meletak jawatan. Adakah dengan cara himpunan begini dapat membuatkan Perdana Menteri meletak jawatan ? bagi aku memang tidak la.. malahan bagi aku himpunan ini memang sesuatu himpunan yang sangat kelakar dimata dunia..

Ok lah, nak dipendekkan cerita, himpunan ini memang tidak mendapat sambutan seperti himpunan sebelum-sebelum ini, kerana apa ? Kajian yang telah aku buat bersama rakan-rakan terhadap rakyat malaysia adalah kerana mereka sudah bosan dengan himpunan yang telah banyak membuang masa orang ramai.

Jadi untuk membuktikan himpunan kali ini juga pakatan amat terdesak untuk mendapat sokongan dari rakyat, mereka sanggup mengeluarkan duit untuk membayar pada anak muda agar mereka dapat bersama bagi menampakkan kononnya sokongan anak muda terhadap mereka sentiasa kuat. 

Mungkin juga anak muda sekarang sudah tidak sebodoh dahulu, kali ini anak muda pula telah memperbodohkan pemimpin pakatan. Buktinya adalah Printscreen wasssap dibawah menunjukkan mereka memang dibayar..



Ha Ha Ha... untuk mengesahkan cerita ini cuba korang telefon no yang tertera dalam printscreen tersebut...




No comments:

Post a comment

Member BSK