Jumlah Pengunjung

Monday 16 November 2015

RAHSIA BESAR TUN M HAMPIR NAJIB DEDAHKAN !!!



Atas sebab serangan Tun Mahathir terhadap Datuk Seri Najib tidak akan henti bahkan akan di pertingkatkan , maka Ds Najib dikhabarkan akan membuat anjakan kepada tindak balas nya.

Sumber menyatakan selama serangan Tun Mahathir di lakukan, DS Najib masih lagi berbatas didalam serangan balas nya atas sebab mahu meredakan kepanasan dan atas sebab masih ada rasa hormat lagi.

Namun , dari apa yang kita perolehi dari sumber terdekat dengan Ds Najib, perkara ini tidak akan berterusan kerana Ds Najib tiada lagi mahu dilihat sebagai bertahan dalam menerima fitnah dan keaiban.

Kebenaran akan di dedah kan oleh pihak PM.

Apa yang kita difahamkan adalah terlalu banyak permintaan berdasarkan kehendak peribadi dari pihak mantan PM itu sehingga jika ia dilaksana kan , akan kelihatan seperti ia ada lah keputusan yang di buat oleh Ds Najib sedang kan ia ada lah permintaan Tun Mahathir.

Di andaikan , pasti ramai rakyat akan terkejut kerana selama ini imej mantan PM itu di lihat seperti sorang yang sudah berada di “advance age” dan tidak mungkin dia hendak apa apa lagi melainkan kesejahteraan negara sahaja.

Pendedahan ini akan membutirkan kehendak kehendak Tun Mahathir yang banyak juga pernah di suruh laksanakan ketika zaman Tun Abdullah menjadi PM.

Paling mengejutkan rakyat pasti nya apabila tahu permintaan Tun Mahathir itu kebanyakan juga berbentuk verbal dan tidak bertulis kerana apabila nanti di sampaikan kepada rakyat , maka pasti sekali Tun Mahathir akan berkata “kemuka kan lah bukti ” sebagai pertahanan nya.

 

Namun, sumber terdekat ini menyatakan Ds Najib sudah tidak kisah lagi sama ada dia akan kalah atau tidak , asal kan kebenaran dapat di bongkar kan bahawa Tun menyuruh dia letak jawatan ada lah atas sebab tidak melayan kehendak peribadi Tun Mahathir dan 1MDB itu cuma kaedah atau alat sahaja.

Seperti yang di kata kan oleh Ds Najib di dalam blog nya , bahawa jika tiada isu 1MDB , isu lain akan tetap di cari hanya sebab Tun mahu pengganti yang boleh di arah itu dan ini.

Turut akan di dedah kan juga ada lah tuntutan yang sudah di layani seperti dalam hal Petronas, MB Kedah dan banyak lagi.

Maka rakyat akan di hidang kan dengan 2 tatapan, ia itu permintaan yang belum di layan dan juga yang sudah di layan.
Jadi moral nya pada hal ini ada lah , jika Tun Mahathir sudah hilang hormat kepada Perdana Menteri maka perasaan itu ada lah 2 hala dan bukan sehala.

SUMBER

1 comment:

  1. BETOI KA TU ??? ATAU CARI ALASAN

    CUBA SURVEY BERAPA JUTA RAKYAT YANG SETUJU DENGAN KEPIMPINAN YANG ADA

    ReplyDelete

Member BSK