Jumlah Pengunjung

Saturday 22 July 2017

AIMAN TINO DAN 17 ARTIS GEMPAKKAN PUTRAJAYA MALAM INI !!! #haripenerokafelda2017



PUTRAJAYA- Seramai 17 artis popular tanah air akan mengegarkan pentas utama  malam ini di Karnival Ekspresi FELDA Negaraku Malaysia sempena Hari Peneroka 2017 Peringkat Kebangsaan.

Konsert berkenaan akan diserikan dengan persembahan dari juara Akademi Fantasia dan pernah menjadi fenemona suatu ketika dahulu iaitu Asmawi Ani atau nama popularnya Mawi.Mawi dijangka mendendangkan 3 buah lagu dari 32 buah lagu keseluruhannya pada malam ini .

Mawi merupakan salah satu ikon anak FELDA yang berjaya dalam Industri seni dimana beliau merupakan anak jati Felda Taib Andak Kota Tinggi,Johor.

Turut membuat persembahan ialah Tengku Iskhan Shah Bin Tengku Haidar atau lebih dikenali sebagai Que Haidar yang juga berasal dar Felda Taib Andak.

Que Haidar dijangka menyanyikan sebuah lagu baru yang berjudul KIsah Cinta hasil ciptaan penuh beliau sendiri.

Turut mengambil tempat dalam konsert malam ini ialah Rahmat Mega yang berasal dari Felda Cahaya baru bersama rakan sekampung beliau Jalil Hamid yang juga Presiden Ikatan Seni Komuniti Felda(ISKAF).

Beberapa nama baharu turut mengambil tempat pada konsert malam ini, antaranya Suffian Suhaimi, Aiman Tino, Wany Hasrita,Dedalia Band,Salam Busker dan ramai lagi.

Ribuan pengunjung dijangka hadir memeriahkan Konsert pada malam ini.Sementara itu, konsert malam ini akan diketuai Along Exist selaku pengarah muzik yang juga merupakan anak peneroka Felda.

1 comment:

  1. Adakah perkataan GEMPAK dalam bahasa Melayu? Kalau ada apa maknanya?

    ReplyDelete

Member BSK