Jumlah Pengunjung

Wednesday 15 May 2013

MAK BAPAK AJAR FITNAH HARGA ROTI GARDENIA !!!




Memang aku berani cakap CILAKA la pada puak2 pembangkang yg menabur fitnah mengatakan harga roti Gardenia naik sebanyak 20sen baru2 ini. Bodoh dan bangang yg tidak terhingga aku dapat katakan kepada mereka ni, tergamak puak2 diorg ni menfitnah demi untuk menjahanamkan perniagaan bangsa sendiri. Patut la ALLAH TAALA tak benarkan golongan mereka ni memerintah malaysia.

Apa yg mampu ingatkan pada puak2 mereka ni, kamu tanggung la dosa di akhirat nanti, tergamak puak2 diorg ni menabur fitnah demi utk menggalakkn rakyat malaysia membeli roti yg di perbuat dan dijual oleh bukan islam. Sekiranya roti dari keluaran bukan islam tu ada mengandungi minyak babi atau apa saja yg tidak halal, puak2 kamu tanggung la di akhirat...

di bawah adalah penjelasan dari syarikat GARDENIA tentang fitnah yg di tabur oleh DAP, PAS & PKR...



Gardenia Bakeries (KL) Sdn. Bhd., anak syarikat makanan yang di senarai di Singapura, QAF Ltd, hari ini menjelaskan bahawa harga produknya tidak dinaikkan.
 
"Sudah lebih setahun Gardenia menjadi sasaran siri penipuan yang disebarkan oleh beberapa orang. Fitnah terbaharu ialah harga roti kami naik.
"Ini fitnah semata-mata. Produk Gardenia di Semenanjung Malaysia tidak dinaikkan," kata Ketua Pegawai Eksekutifnya Yap Kim Shin, dalam satu kenyataan.

Gardenia Bakeries (KL) Sdn. Bhd. beroperasi di Semenanjung Malaysia.
Minggu lepas, pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan khabar angin mengenai kenaikan harga roti Gardenia.
Khabar angin ini bermula di Internet dan sejak itu tersebar luas dalam beberapa media perdana.

Kim Shin berkata, harga produk Gardenia di Semenanjung Malaysia stabil sejak beberapa tahun dan syarikat itu menyerap kenaikan kos pengeluaran.
"Syarikat itu yakin kenaikan harga hanya sebagai merupakan tindakan akhir jika semula aspek lain dalam meningkatkan kecekapan dan produktiviti, tidak dapat ditangani.

"Penipuan dan fitnah ini bertujuan mensabotaj Gardenia. Kami memberi jaminan kepada pengguna bahawa khabar angin ini tidak benar sama sekali dan meminta pengguna mengesahkan kandungan yang dibaca di Internet.
Harga produk Gardenia di senarai pada tag 'kwik lok' dan/atau dicetak pada pembungkus.

Pengguna dinasihatkan menyemak sendiri harga dan tidak mendengar atau menyebar maklumat palsu.
Untuk maklumat lanjut mengenai Gardenia, layari www.gardenia.com.my

1 comment:

  1. anwar hidup dalam pembohongan. samalah seperti penyokong mereka. elakkan diri dari diperbodoh anwar

    ReplyDelete

Member BSK