Jumlah Pengunjung

Wednesday 15 May 2013

TERKINI DI IPOH...KURSUS PAKSA KAKITANGAN AWAM MENENTANG KERAJAAN YANG SAH !!! CILAKA NI...



Maklumat Rahsia yg aku baru terima tghr ni, satu kursus yg melibatkan kakitangan kerajaan Gred 41 keatas sedang berlansung sekarang di Pusat Islam INTIM Ipoh. Apa tujuan kursus ini diadakan di sebalik tajuk " KURSUS PENGUKUHAN PENGURUSAN ISLAM " Anjuran INTIM PERAK.

Sumber cerita dari salah seorang peserta kursus tersebut memberitahu kursus ini seolah-olah mengajar dan menghasut kakitangan kerajaan untuk menentang kerajaan yang sah sekarang. Aku sedang menunggu salinan video yang di rakam untuk di jadikan bukti bahawasanya memang ada satu gerakan dari pihak pembangkang untuk menjatuhkan kerajaan BARISAN NASIONAL dari dalam.

Di bawah adalah mesej2 yg telah di hantar pada aku tghr tadi...



Nama kursus . Kursus pengukuhan pengurusan islam tempat: INTIM jld raja mahadi ipoh peserta : ktgn kerajaan gred 41 ke atas ajuran: intim perak.               
Salahlakunya : mengedar surat terbuka dr yusof qardawi kpd rakyat msia setuju anwar ibrahim layak jadi pemimpin menerajui malysia

Penceramah prof sidek fadil


Peceramah prof sidek fadil diataranya menghina MB MB di MALAYSIA dan mengagongkan lim guan eng sbb kenal sdn omar abd aziz.. Maka mesti beri galakan pd dia utk terus memerintah. Cina pun tak apa.
Projek di malaysia menguntungkan org bangla saja..disahut pesrta pula 'beri ic lagi' utk mengundi.
Kerajaan BN bongkak dgn membuat papantanda projek BN.

Sedang berlangsung lgi..dari semalam...sedang ceramah lgi




 Mohon pihak kerajaan menyiasat lebih dalam tentang perkara ini lagi...

2 comments:

  1. Blog tuan telah dipaut..harap tuan pautkan juga http://adakuasa.blogspot.com/ tq

    ReplyDelete

Member BSK