Jumlah Pengunjung

Thursday 16 June 2016

#PrkSungai Besar AHLI PAN KELUAR PARTI BERAMAI-RAMAI !!!

Alasan mereka logik..
KAMI NAK CALON TEMPATAN YANG TINGGAL BERSAMA PENGUNDI BUKAN TINGGAL DI HOTEL.

Seramai 32 ahli Parti Amanah Negara cawangan Sungai Besar beralih arah menyatakan sokongan secara terbuka kepada calon Barisan Nasional (BN), Budiman Mohd Zohdi selepas hilang kepercayaan kepada calon parti itu. 

Wakilnya, Mohd Sapigni Tulus, berkata calon parti serpihan itu, Azhar Abdul Shukur tidak layak dipilih kerana boleh diibaratkan seperti calon 'touch and go' selain bukan penduduk tempatan apabila bermastautin di Pahang. Katanya, jika Azhar menang Pilihan Raya Kecil (PRK) ini, beliau hanya akan turun kawasan setiap dua bulan, sekali gus tidak mampu membawa agenda pembangunan atau pembaharuan dari segi ekonomi dan sosial.

 "Sehubungan itu, saya merayu kepada semua pengundi supaya menolak Azhar yang pandai bersandiwara dan pasti akan mengutamakan kepentingan peribadi jika menang nanti. "Sebaliknya pilihlah Budiman yang terserlah sentiasa membantu merealisasikan impian rakyat. Pilihlah calon yang sentiasa berada dan tinggal bersama rakyat, bukan calon yang tinggal di hotel," katanya yang merujuk kepada Azhar yang menginap di salah sebuah hotel di pekan di sini. 

ciri-ciri dan tindak tanduk yang bongkak, sombong dan angkuh. "Sejak beliau merampas kepemimpinan parti cawangan Sungai Besar secara kotor, semua pemimpin terdahulu yang menghidupkan parti itu sudah disingkirkan," katanya. Ditanya adakah beliau dan rakannya yang lain akan keluar dari parti berkenaan, beliau berkata mereka akan terus kekal di dalam parti itu. "Kita tiada perancangan untuk keluar parti. Sebarang keputusan bergantung kepada situasi," katanya. 

No comments:

Post a Comment

Member BSK