Jumlah Pengunjung

Friday 12 February 2016

AZIZ M.OSMAN MASUK DAP ???

Aziz (kiri) hadir di program Mengenang Murobbi Ummah, di Myharakah Bazaar, di sini, hari ini.


Pengarah terkenal tanah air, Aziz M Osman hari ini menafikan dirinya menyertai DAP, PAN, PKR atau pun PAS.

Menurut Aziz, meskipun beliau memandang tinggi perjuangan Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, tidak terfikir olehnya untuk menyertai parti itu kerana beliau tidak meminati bidang politik.

"Saya bukan ahli Pas. Saya tidak terlibat dengan dunia politik. Saya tidak tahu tentang politik dan saya tidak baca surat khabar (untuk tahu tentang politik).
"Saya hanya cuba menjadi seorang yang positif sejak saya balik daripada misi kemanusiaan di Syria," katanya ketika ditemui di program Mengenang Murobbi Ummah, di Myharakah Bazaar, di sini, hari ini.

Aziz yang segak mengenakan baju Melayu hitam hari ini mencuri perhatian petugas media, sekaligus menimbulkan persoalan tentang keberadaannya di pentas Pas.

Menjelaskan sebab sebenar beliau berada di pentas Pas hari ini, Aziz berkata, beliau berada di situ untuk menceritakan pengalaman peribadinya bersama Allahyarham.

Selain itu, beliau juga turut mengambil kesempatan menggunakan platform itu untuk menceritakan pengalamannya membantu mangsa-mangsa peperangan di Syria.

SUMBER


No comments:

Post a Comment

Member BSK