Jumlah Pengunjung

Tuesday 2 July 2013

AKU NAK BEREHAT !!!



Entah apa apa la cerita aku kali ni, mungkin sebab aku takde mood untuk menulis semenjak dua menjak sekarang ni. Mungkin ada beberapa kawan kawan je yang faham hal aku sekarang, mood nak menulis dah terbantut. 

Aku mungkin akan berehat untuk seketika, tak tahu berapa lama. Mungkin sehari, mungkin beberapa hari, mungkin juga beberapa minggu atau mungkin juga beberapa bulan. Harap kalau ada la pembaca setia blog aku ni setiap hari, aku mohon maaf kerana nak berehat seketika. Korang boleh juga lawat blog aku ni untuk mengetahui perkembangan cerita blog blog lain menerusi pautan blog yang aku sediakan. Mungkin juga aku akan merombak pautan yang ada untuk menambah baik ruangan untuk keselesaan pembaca. Jadi jika ada pautan blog blog yang akan aku buang nanti jangan la terasa hati, jangan cepat melatah, jangan cepat merasa diri tu hebat sangat. Pandang sekeliling, jangan rasa blog sendiri tu hebat sangat sedangkan pembacanya hanya pusing pusing orang kat situ je yang baca (ayat ni pon silap hari bulan ada yang sentap nanti). Haha.. 

Entah la, aku malas nak cerita panjang dah, penat dengan karenah macam macam orang... Harap lepas ni korang doa doa la agar penulisan aku akan datang, akan menjadi baik... 

"AKU TAK PANDAI, AKU TAK HEBAT, AKU MAHU SENTIASA SEDAR DIRI SENDIRI..."

ASSALAMMUALAIKUM....



1 comment:

  1. as salam....sye suka bc blog awk..jgn give up k..gud luck

    ReplyDelete

Member BSK