Jumlah Pengunjung

Tuesday 16 July 2013

BERIKAN ALAMAT TEMPAT TINGGAL CINA YANG MENGHINA ISLAM !!!



Berikutan dengan kenyataan berani mati dua ekor cina yang terang terangan menghina dan sekaligus mencabar maruah semua umat yang beragama islam di seluruh dunia, mereka berdua merasakan tiada umat islam di dunia yang berani mengambil tindakan terhadap mereka hingga sekarang. Masakan tidak, lihatlah hingga sekarang mereka mempermainkan kesucian bulan ramadhan seolah olah bangsa mereka adalah raja sebenar di tanah melayu sekarang.

Ramai yang terlalu marah dan ada juga yang mencari alamat dan tempat tinggal mereka berdua. Aku mohon jasa baik pembaca di blog aku untuk memberi maklumat dimana tempat tinggal mereka, dimana tempat kerja mereka dan di mana mereka selalu berada. 

Aku bercadang untuk menggalakkan kepada sesiapa sahaja umat islam yang menjumpai mereka berdua walau dimana sahaja mereka berada untuk meludah muka mereka di depan khalayak ramai dan juga terus memohon maaf kepada mereka selepas perbuatan tersebut di lakukan. Aku mencabar kepada semua umat islam melakukannya atas nama membela maruah islam. Mohon kerjasama dari korang semua...




Blogger porno Alvin & Vivian @ pencacai DogsAndPigs @ sekutu pakatan haram bakal menghadapi hukuman penjara dan denda RM50 ribu jika didapati bersalah.

Saya tidak berminat dengan tindakan yang telah diambil oleh pihak berwajib kerana ia perlu melalui proses mahkamah yang panjang dan belum tentu mereka bakal disabitkan bersalah oleh mahkamah.

Saya hanya berminat nak tengok respon dari para pemimpin & pengikut yang mengaku memperjuangkan Islam mengeluarkan fatwa-fatwa seperti "WAJIB Bersih 3.0", "Syahid Jika Mati Hadir Black Out 505", "ALLAH ARAHkan kita ke Putrajaya" dan sebagainya.

Selain dari fatwa-fatwa sedemikian, rindu juga nak lihat para pemimpin & pejuang yang mengaku memperjuangkan Islam berdemonstrasi sebagai tanda "lebih Islam", prihatin, mujahid dan hebat dari orang lain.

~T.A.K.D.I.R~


MOHON TINGGALKAN KOMEN DI BAWAH PADA SESIAPA YANG MEMPUNYAI MAKLUMAT CINA BANGSAT NI...



Untuk membaca nasib seorang cina yang telah menghina agama islam juga korang boleh baca di bawah...




Di bogel dan di tinggalkan akibat hina agama Islam.

Hai inilah nasib kerana menghina agama Islam dan tak pandai jaga sentiviti agama lain. Kejadian ini perlu di ambil iktibar oleh semua orang yang maner perlu menghormati di antara satu sama lain.
Ikuti laporan kes bersabit melarikan orang.
Daerah: Sri Muda report, Selangor dan Jalan Tun Razak report, Sentul.
Nama mangsa remaja Cina: Ng Mun Tatt, 24.
kerja: Penjaga kaunter kafe internet.
Alamat: NO 29 JLN MANJA 25/11 TAMAN SRI MUDA SEK  25 SHAH ALAM.
Diculik di hadapan sebuah restoran ketika sedang makan bersama teman wanita sekitar jam 3 pagi oleh 8 (L) dipercayai berbangsa Melayu menaiki sebuah kereta jenis Toyota Alphard.. guna nombor pendaftaran palsu. Teman wanita ditinggalkan dan tidak diapa-apakan
Mangsa kemudiannya dibawa ke kawasan hutan sebelum ditinggalkan di kawasan tepi jakan Km4.5, Lebuhraya Duke (Duta hala Ulu Klang) berhampiran susur masuk ke Setiawangsa, dalam keadaan bogel.
Seluar, baju, pakaian dalam, boxer dilarikan suspek, manakala barang berharga spt dlm Shah Alam report: wallet, telefon bimbit dan rantai emas dikembalikan kepada teman wanita semasa mangsa dilarikan.
Mangsa mendakwa badannya diconteng oleh suspek kerana perbuatannya... (Pengakuan SULIT- Menghina orang Islam dan Orang Melayu dalam laman sosial peribadi spt Facebook, Twitter serta mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Melayu yg menjadi sasaran agenda parti politik DAP untuk cetuskan ketegangan).
Suspek cuba untuk tidak membuat laporan polis kerana bimbang tindakannya terbongkar dan akan mendedahkan ramai individu.
Sehingga kini, hanya satu laporan polis dibuat oleh penunggang motosikal yang menemui mangsa dan membuat laporan polis.
Lepas ini semua pihak perlu hormat menghormati antara agama. Jika tidak akan berlaku ketegangan agama yang lebih teruk dari tegangan bangsa.










No comments:

Post a Comment

Member BSK