Jumlah Pengunjung

Thursday 4 July 2013

COMFIRM KONSERT METALLICA DI MALAYSIA 21 OGOS INI !!!

Memang panas memang gempak... Konsert METALLICA akan menjadi kenyataan di Malaysia... Korang percaya atau tidak itu terpulang pada korang, berita ni baru je aku baca di portal Suara Generasi Baru. Tak kan tipu lagi kot, sebab berita begini aku dah dengar dari tahun lepas, dan tak sangka pulak tahun ini akan menjadi kenyataan. Aku rasa mungkin juga sebab kebetulan Metallica akan mengadakan konsertnya di singapura pada 24hb 0gos, jadi mungkin sekali lalu atau alang-alang sekali singgah di Asia Metallica singgah di malaysia untuk mengadakan konsert disini. Siapa orang kuat yang terlibat membawa metallica ke sini tu aku tak pasti la, mungkin sikit masa lagi kita akan tahu siapa orang kuat sebenarnya. 
 
Jadi dalam kegairahan anak muda membuat persiapan untuk menonton konsert metallica ni nanti, jangan la pula korang akan terkejut bila tiba2 ada pemimpin parti pembangkang yang akan berkeras mengatakan konsert metallica di malaysia ni haram la dan berbagai lagi. Biasa la, nama lagi pembangkang.. Pembangkang yang hipokrit memang diorang la. Pembangkang biasanya akan cuba mencari juga kesalahan oleh pihak kerajaan untuk di tunjuk pada rakyat yang KONONNYA kerajaan buat selama ini salah... Sedangkan hakikat sebenarnya sekarang bila Nabi Muhammad SAW dan Agama ISLAM kita di hina di facebook dan twiiter mereka iaitu pihak pembangkang terutamanya pemimpin dari parti PAS langsung tidak bertindak apa-apa pon. Ini lah sebab utamanya mengapa aku benci sangat kepada parti PAS, PKR dan DAP.

Takpe la, lagi pon dah memang namanya pembangkang Hipokrit, memang begitu la... Sory la, pada pembaca yang tak minat dengan band metallica ni aku mintak ampun la yer sebab aku ter Over cerita pasal konsert ni dan aku kaitkan dengan politik pula. Pada yang minat dengan band metallica ni pula korang boleh baca lebih detail di bawah untuk segala maklumat tentang konsert yang akan diadakan tak lama lagi...

Apa-apa pon In Sha ALLAH... Kita jumpa di sana...


Metallica menerusi laman web rasmi mereka hari ini telah mengesahkan kehadiran ke Malaysia buat pertama kali dan akan mengadakan konsert di Stadium Merdeka pada 21 Ogos ini.
Berita yang di’tulis juga memaklumkan yang penjualan tiket untuk konsert Metallica ini akan bermula 11.30 pagi pada 6 Julai ini di pusat membeli belah (baca seterusnya...)






2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Aku antara slh sorg yg dh beli tiket..x sbr rasanya mnunggu 21/8...rasanya raya thun ni agk bermakna dan selamanya dlm kenangan..hmpir 20tahun mgharap metallica dtg mlaysia dan 2013 mnjadi titik sjarah..so pd sapa yg x minat jgn wat lorat..aku tau..org PR pon rmai yg mnt metallica..so jgn hipokrit..bdk klntan antara teramai yg membeli tiket..so xyh nk bangkang sgt ok..ni xde kn mngena gn politik..ni minat kami..jgn nk halang minat kami..fan metallica bkn bdk2 beringus smua..majoriti 30 thun keatas..

    ReplyDelete

Member BSK