Jumlah Pengunjung

Monday 15 July 2013

RAJA AZMI PEREMPUAN MURAHAN ???

maaf aku tujukan pada pembaca blog aku utk mlm ni krn membuat cerita tentang raja azmi yg gila meroyan. Aku sangat menyampah bila terbaca saja tentang cerita bodoh perempuan gila ni. Terbaru korang baca la kt bawah tentang perasaan dia yg tak sabar sabar nk bertunang. Yg aku peliknya dengan perempuan bangang tak sedar diri ni dia sedar ke dia ni dh umur brapa ? Aku rasa anak anak dia mesti merasa malu dengan perangai emaknya yg makin tak sedar diri dan tergedik gedik di depan khalayak ramai. Yg makin aku peliknya kenapa media slalu memberikan publisiti murahan tahap jalang lorong haji taib pd perempuan gila ni...? Patut la bekas suaminya dengan rela hati tanpa ada rasa menyesal utk melepaskan dia bila dia minta di lepaskan...  Utk melepaskan rasa bengang korang jgak pd perempuan gila bodoh ni korang boleh la tinggalkan komen kutuk kaw kaw pada perempuan gila ni di bawah...  Hehe... Ok slamat mengutuk... Hehe... Raya kita minta maaf yer...  Wakakawakaka....


Penerbit Raja Azmi begitu teruja untuk melalui detik-detik pertunangannya yang akan berlangsung sekitar pukul 6 petang ini.
Sejak minggu lalu, menerusi laman Instagram miliknya, Raja Azmi, 54, tidak henti-henti memaparkan beberapa gambar persiapan hari pertunangan tersebut.
Pagi ini, beliau memuat naik beberapa keping gambar menunjukkan pelamin serta jambangan bunga yang akan menjadi 'saksi' untuk dirinya bergelar tunang kepada pemain gitar kumpulan rock CRK, Eddie, 45.
"Yeyy...di sinilah tempat saya (gambar pelamin) akan menerima cincin pertunangan," kata Raja Azmi dalam Instagramnya.
Raja Azmi dan Eddie sudah menjalin hubungan cinta sejak Januari lalu.
Dalam pada itu, rombongan pihak lelaki akan tiba di kediaman Raja Azmi pada pukul 5.45 petang dan acara peminangan akan bermula pukul 6.15 petang mengikut budaya Melayu.








No comments:

Post a Comment

Member BSK