Jumlah Pengunjung

Monday 27 July 2015

HADI AWANG SAHKAN WALI SYAITAN NIZAR JAMALUDDIN !!!

Makin parah, itu yang semakin penyokong PAS nampak terhadap parti mereka bila Presiden Parti mereka telah mengeluarkan kenyataan sindiran yang pedas kepada ahli-ahli PAS yang menubuhkan Parti baru untuk menggantikan Parti Islam PAS. Adakah ini balasan dari ALLAH TAALA terhadap PAS yang sebelum ini terlalu lantang dan berani menggelarkan UMNO sebagai sebuah Parti yang telah kafir.

Dahulu, PAS terlalu fanatik sehingga sanggup tidur sebantal bersama DAP hanya kerana percaya bahawasanya Parti Komunis DAP itu lebih memahami Islam dari UMNO. Alhamdulillah kini PAS sudah tersedar, walaupun telah terlambat sedikit hingga Parti PAS berpecah akibat dari hasutan DAP dari dalam. Inilah akibatnya bila lebih mempercayai kafir dari sesama islam walaupun berlainan Parti. 

Terdapat juga desakan dari ahli yang mahu pemimpin PAS yang telah berpaling tadah agar mengosongkan kerusi DUN atau Parlimen bagi memberi laluan kepada Pilihanraya kecil untuk memberi peluang kepada rakyat membuat pilihan sekali lagi. 




Adakah mereka betul-betul berani berbuat demikian ?

Duit punya pasal dan habuan dari DAP pastinya mereka tidak akan mengosongkan kerusi mereka..

Jadi memang tepatlah tanggapan aku terhadap Pemimpin PAS sebelum ini yang mereka sebenarnya telah MELACURKAN AGAMA ISLAM UNTUK KEPENTINGAN POLITIK DAN KUASA sahaja... Buanglah nama ISLAM dalam parti.. jangan burukkan lagi perasangka bukan Islam terhadap Agama Islam..





No comments:

Post a Comment

Member BSK