Jumlah Pengunjung

Tuesday 6 August 2013

LELAKI NI MENGAMUK KERANA PEMIMPIN PAS HINA ANAKNYA MATI !!!




Bila baca twitter Si Mahaberuk ni, kesian jugak dengan nasib yang menimpa dia. Mungkin itu semua dugaan bagi dia kot untuk dijadikan sebagai renungan.

Tinggal lagi, apa yang berlaku tu bukannya salah orang lain. Tapi salah dia sendiri jugak. Jadi, tak sewajarnya dia nak persalahkan orang lain.

Yang dia percaya sangat dengan puak - puak Parti Ajaran Sesat tu buat apa? Dia pun dah tau yang dalam PAS tu tak semuanya alim. Diorang tu hanya sekadar berpura - pura je.

Orang dah bagitau dah yang dalam PAS tu semuanya hanya bermain wayang je dengan rakyat. Diorang tu bukannya ada ilmu agama sangat pun.

Kalau diorang tu ada ilmu agama, dah tentu - tentu diorang akan menegakkan syiar Islam yang sebenarnya. Dah tentu - tentu diorang akan memperjuangkannya.

Tapi hakikatnya, diorang ni hanya sekadar mempergunakan Islam sebagai alat untuk diorang meraih undi dan sokongan semata - mata. 

Bukannya diorang ikhlas nak memperjuangkan Islam sangat pun. Islam tu tak menjadi keutamaan bagi mereka. Yang penting buat diorang hanya Politik.

Kesimpulannya, puak - puak PAS ni la yang bertanggungjawab merosakkan imej Islam di Malaysia hari ini. Diorang jugak yang memburukkan Islam kepada orang bukan Islam.

Jadinya, Si Mahaberuk tu tak payah la nak marah pada orang secara membabi buta. Salah dia jugak sebab percaya sangat dengan orang yang sanggup mengadaikan Islam secara terang - terangan!!! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la brader!!!


No comments:

Post a Comment

Member BSK