Jumlah Pengunjung

Thursday 24 January 2013

Mengapa ada ahli PAS mati dan tidak sempat bertaubat !!!



Ramai penyokong Pas mati tidak sempat bertaubat termasuklah

seorang bekas polis yang bertugas dengan Cawangan Khas (SB) selama 25 tahun, Abdullah Omar secara tiba-tiba atas desakan beberapa balaci DAP memohon maaf atas segala dosa yang beliau lakukan seperti mengambil rasuah, melepaskan kes-kes jenayah dengan tujuan untuk mendapat imbuhan sepanjang bertugas sebagai polis. 



Belum pun sempat bertaubat Abdullah Omar membuat berbagai pembohongan lagi bagi kali terakhir konon dia banyak menganiaya Pas dengan harapan agar rakyat mempercayai bahawa kerajaan tidak telus. Yang kita musykil semua cara berbohong adalah sama macam ada skrip dicipta.


Walaubagaimanapun dia sudah kembali ke Rahmatullah..Alfatihah



Satu lagi kes kematian juga di pengkalan pegoh pada pagi tadi, seorang lagi mangsa kerakusan Pas menyusahkan rakyat, dimana seorang penyokong Pas bernama Mohammad Puaad bin Ariffin tiba-tiba rebah dan tidak sedarkan diri mungkin disebabkan sakit jantung.

Menurut sumber Mohamad Puaad terlalu teruja untuk mendengar ceramah Isu Tanah di Relai Gua Musang Kelantan yang dikatakan sengaja dibuat oleh pihak Umno.

Mungkin terkejut dengan jumlah tanah yang diserahkan kepada cina DAP Perak sebanyak 10,526 ekar maka Mohamad Puaad terus rebah.

Agak malang lagi bagi penyokong Pas V. Sivakumar haramjadah meneruskan ceramah tanpa mempedulikan kematian penyokong Pas.

Mungkin V. Sivakumar yang kafir menganggap kematian penyokong Pas tidak penting ceramah lagi penting.



PAS dan segala pemimpin Kafir boleh buat apa yang mereka mahu, boleh tipu sepuas-puasnya tunggu hukuman rakyat pada PRU13 nanti.




No comments:

Post a Comment

Member BSK