Jumlah Pengunjung

Sunday 24 May 2015

#FBP2015 SOUND CHECK SEARCH BIKIN GEGAR PENONTON !!!



Sound Check SEARCH dipentas utama sebentar tadi dah memang gempak,  berpusu-pusu penonton memenuhi depan pentas mahu melihat sendiri artis rock lagenda Negara dari jarak dekat. Yazid selaku pemain drum telah mempamirkan ketukan yang padu walaupon dari wajahnya yang menampakkan dirinya tidak sihat, ini semua dilakukan demi untuk memberi hiburan yang maksimum kepada peminat-peminatnya.




Kid, Nasir dan amy sememangnya berbisa kerana pengalaman mereka yang selama ini sentiasa memukau penonton yang seolah-olah sudah tidak sabar menantikan persembahan mereka pada mala mini. Dalam masa yang sama, penonton bertanya dimanakah Din selaku pemian gitar kedua Search ? Jangan bimbang, mala mini Din akan beraksi bersama-sama Search untuk menghiburkan semua.



Dapat penulis berikan sedikit gambar dan video untuk tatapan pembaca-pembaca sementara kita menantikan persembahan yang sentiasa dinantikan oleh semua peminat rock tanahair. Apa-apa pon penulis minta maaf kerana kualiti bunyi dalam rakaman video ini tidak begitu memuaskan.


Jom Rock and Roll…










No comments:

Post a Comment

Member BSK