Jumlah Pengunjung

Sunday, 24 February 2013

Artis Azhar Sulaiman Sertai Parti PAS !!!




Bagai sirih pulang ke gagang. Hanya itu istilah yang SH dapat gambarkan mengenai berita eksklusif ni. Ceritanya tak de la besar sangat. Tapi, ada isi la jugak.

Semalam, sewaktu SH pulang ke kampung, lepak minum dengan kawan - kawan, tetiba ada pulak yang ajak pergi ke satu program ni.

Katanya, program Sembang Santai Pemuda. Jadi, SH pun pergi la ke tempat yang dimaksudkan. Sekali tengok, ada pulak gelagat mamat ni.

Bukan ke mamat ni yang marah sangat dengan Si Nik Aziz bila Mursyidul Am PAS tu mengkafirkan semua orang UMNO? Apa yang dia buat kat sini?



Siapa tak kenal dengan Si Azhar Sulaiman ni ye tak. Dia pelakon dan jugak seorang artikek yang telah mencipta nama didalam dan diluar Negara.

Apa yang dia buat sewaktu dalam progran tu hanyalah berkongsi pandangan bersama orang muda mengenai isu Politik semasa. Gambaran diberikan dari sudut golongan atas pagar.

Persoalannya, selama hari ni, dia tak pernah pulak nak berkecimpung atau nak melibatkan diri dalam Politik. Kenapa sejak akhir - akhir ni dia sibuk sangat?

Itulah yang dijelaskan serba sedikit oleh Si Azhar Sulaiman ni. Dia kata, penglibatan dia dalam Politik ni lahir dari hati dan rasa tanggungjawab untuk membetulkan keadaan.




Bagi dia, apa yang berlaku di Malaysia hari ini memang jauh berbeza dengan keadaan sebelum ini. Dan dia melihat, hanya UMNO/BN sahaja yang mampu mentadbir Negara.

Kalau nak harapkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, memang tak de la jawabnya. Setakat bercakap boleh la diorang. Tapi bab nak melaksanakan kerja, memang hampeh.

Memang jelas mereka dalam Pakatan tu ada agenda masing - masing. Dan yang paling Si Azhar ni takut ialah apabila DAPigs dapat kuasa lebih dari Melayu.

Kalau keadaan tu berlaku jugak akibat keGAGALan Melayu dalam Pakatan sendiri, dah terlambat beb kita nak betulkan. Menangis air mata darah pun tak berguna. Jadi pulak macam Si Ostazah Pening tu. Meroyan je la kerja dia dalam twitter!!!



No comments:

Post a comment

Member BSK