Jumlah Pengunjung

Thursday, 28 February 2013

Nurul Izzah Lari Dari Pensyarah !!!






Makin hari semakin mereng la Si Nurul Izzah ni dibuatnya. Dah la dia kemaruk nak berdebat tak dapat. Dah timbul pulak cerita ni. Tentu - tentu dia boleh hilang akal.

Selama hari ni, Si Nurul Izzah tu dok mendabik dada kata yang dia dah banyak hulur bantuan kepada rakyat. Tapi hakikatnya, satu hapah pun dia tak buat.

Tu pasal la bila dia dicabar untuk mengeluarkan senarai khidmat masyarakat dia secara umum dia tak berani. Dia masih lagi nak buat alasan yang bukan - bukan.

Baru - baru ni je la kita baru nampak ada posting gambar dalam laman Facebook menunjukkan dia bagi sumbangan kepada orang. Tu pun sebab nak dekat dengan PRU.

Persoalannya, kenapa selama hari ini dia tak buat? Kenapa baru - baru ni je dia nak buat posting gambar - gambar tu? Kan nampak sangat dia nak main wayang.

Masalahnya bukan semalam orang kenal Si Nurul Izzah ni. Tapi dah lima tahun beb!!! LIMA TAHUN dia jadi wakil rakyat. Tak pernah pulak dia nak tunjuk muka.

Walaupun secara zahirnya orang kenal siapa dia, tapi ada jugak penduduk dikawasan Lembah Pantai tu sendiri yang dah lupa. Itulah sedangnya Si Nurul Izzah ni.

Punya la lama dia tak turun padang, sampaikan orang dikawasan sendiri pun dah tak cam dah siapa dia. Tak ke haru namanya tu? Pun dia masih lagi tak rasa malu dengan diri sendiri? Pun masih jugak dia nak berlagak macam dia tu bagus sangat!!!
KUALA LUMPUR 26 Feb. - Tiga laluan Aliran Transit Massa (MRT) yang baharu akan dibuka di kawasan Lembah Pantai bagi menampung kepadatan penduduk serta pembangunan sosioekonomi di kawasan itu.

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Datuk Raja Zainal Abidin berkata, tiga laluan itu ialah Pantai Halt (di kawasan setinggan lama Lembah Pantai), Taman Bukit Angkasa (Lembah Pantai) dan Abdullah Hukum (Lembah Pantai).

Katanya, beliau meminta pihak MRT membuka stesen di kawasan berkenaan berikutan kepadatan penduduknya yang mencecah 400,000 orang selain kerancakan aktiviti pembangunan di situ.

"Atas usaha ini mereka bersetuju, dari segi laporan teknikal juga telah siap, perkara ini cuma perlu disahkan oleh Majlis Ekonomi dan Kabinet," katanya pada sidang akhbar selepas melancarkan majlis pecah tanah Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam serta pembukaan tanah kubur baharu seluas 1.2 hektar sumbangan Kumpulan Syarikat Amona.

Menyentuh pembinaan Masjid Al-Khadijah, Raja Nong Chik berkata, projek itu membabitkan kos RM15 juta dan dijangka siap dua tahun lagi.

"Keluasannya mencecah 34,276 kaki dengan ruang masjid yang boleh dimasuki hingga 3,000 jemaah, ia sebahagian daripada projek Pantai Sentral Park yang telah diluluskan pihak kerajaan dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur," katanya ketika berucap pada majlis itu. - seterusnya...


(SUMBER)


No comments:

Post a comment

Member BSK