Jumlah Pengunjung

Tuesday 19 February 2013

Duit Haram Pon Duit Haram La... Janji Aku Dapat Duit... Kata Penyokong Tegar PAS !!!



Ketika ini, ramai di kalangan rakyat yang sedang berterima kasih kepada kerajaan Barisan Nasional atas inisiatif yang diambil kerana merasai denyut nadi rakyat. Ada yang tersenyum kerana telah menerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) dan tidak kurang mereka yang belum menerima sumbangan tersebut sedang menanti dengan penuh kesabaran.

Di dalam kesibukan itu, ada juga di kalangan pimpinan pembangkang di kawasan dan tidak ketinggalan juga penyokong dan pengikut mereka yang sedang memikirkan kaedah yang terbaik untuk mengambil sumbangan tanpa perlu berhadapan dengan orang ramai.
Ini kerana dari satu sudut, mereka merasakan menjadi satu kerugian sekiranya melepaskan peluang ini manakala dari sudut lain, merasa malu dengan diri sendiri dan kelakuan mereka ekoran tindakan dan kata-kata yang pernah dilemparkan terhadap pimpinan dan kerajaan (Barisan Nasional) BN sebelum ini.
Sebagai contoh semalam bertempat di Dewan Parit Raja, Yang Dipertua Pas Kawasan Sri Gading, Hashim Jusoh adalah antara penerima BR1M yang hadir menerima bantuan tersebut yang disampaikan oleh Ahli Parlimen Sri Gading, Datuk Mohamad Aziz.
Penulis tidak ingin mempersoalkan hak beliau sebagai rakyat untuk (SETERUSNYA)





No comments:

Post a Comment

Member BSK