Jumlah Pengunjung

Saturday 13 April 2013

BUDAK UMUR 3 TAHUN UGUT BUNUH ANWAR IBRAHIM ??? WoW......




Drama Bang Non meraih simpati dari rakyat sekali lagi menjadi hidangan puak - puak Pakatan Haramjadah menjelang Pilihan Raya Umum kali ini.

Mungkin, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dah terlalu ketandusan idea sehingga memaksa diorang keluar dengan 'skrip - skrip lama' untuk dimainkan semula.

Adakah diorang ingat rakyat akan terpengaruh dengan 'wayang Politik' sedemikian? Kalau buat sekali, mungkin orang boleh percaya. Tapi, kalau dah banyak kali ni. Jangan harap la!!!

Dulu masa kes Si Ketua Penipu tu kena tangkap akibat didakwa meliwat, Si Ketua Penipu tu pernah tampil dengan dakwaan kononnya dia kena tumbuk sampai lebam mata.

Tak kurang jugak dakwaan kononnya dia kena suntik dengan racun arsenik dan HIV sewaktu didalam penjara. Semua dakwaan tu sekadar nak meraih simpati.

Kalau betul la dakwaan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dulu, sekarang ni dia dah lama arwah dah. Tapi etngok dia ok je. Boleh balun Chinadoll lagi.

Tu belum cerita pasal ada orang nak tembak dia diwaktu Si Saiful buat laporan Polis kata dia diliwat dek Bang Non. Beria - ia Bang Non lari ke kedutaan Turki.

Kononnya, dia harap pihak Kedutaan Turki tu boleh la membantu dia untuk diberi perlindungan. Rupanya, pihak Kedutaan pun tak tau sebab apa dia datang.

Duduk kat lobi dari pagi sampai petang, lepas tu keluar dengan kenyataan kononnya Turki nak bagi dia Imuniti dan melindungi dia dari sebarang ancaman.

Jadi, sekarang ni, kenapa pulak dia nak mintak bantuan dari pihak Polis sedangkan selama hari ni dia dok maki hamun Polis sesuka hati dia?

Kenapa pulak dia tak lari ke kedutaan Turki untuk mendapatkan perlindungan seperti yang pernah dia buat dulu? Takut tembelang pecah lagi ke Bang Non?

Sudah la Bang Non!!! Tak payah la susah - susah nak buat cerita kononnya ada orang nak bunuh dia dan sebagainya. Kalau betul ada orang yang buat ancaman macam tu, dah lama dah dia hilang dari Malaysia ni. Kot kalau nak Menipu pun, agak - agak la wei!!!


“KEADILAN terima maklumat yang sangat membimbangkan, iaitu ancaman keselamatan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim,” katanya pada sidang media di ibu pejabat parti, semalam.
Saif
Justeru katanya, pertemuan langsung dengan Ketua Polis Negara (KPN) perlu disegera untuk mendedahkan identiti dan sumber maklumat tersebut.

“Kami menilai info ini sebagai satu perkara serius. Maklumat mengenai potensi ancaman tak boleh dipandang ringan.
“Kita akan maklum (kepada media) bila KPN sedia bertemu. Sebab itu saya memilih untuk menulis sekali lagi untuk (pertemuan) pada bila-bila masa (mengikut) kelapangan Tan Seri (Ismail Omar),” kata Saifuddin.


No comments:

Post a Comment

Member BSK