Jumlah Pengunjung

Saturday, 19 January 2013

JAIS terdesak lakukan provokasi dalam pemilihan majlis belia !!!


Amat memalukan apabila JAIS terdesak untuk menarik undi dalam pemilihan PRESIDEN MAJLIS BELIA MALAYSIA. Berbagai risalah telah jais edarkan didalam majlis persidangan sebentar tadi. Ternyata cara begini adalah salah didalam pemilihan, terdesak hingga sanggup memburukkan organisasi sendiri di dalam risalah tersebut dan menfitnah kelemahan MAJLIS BELIA MALAYSIA. Beginikah contoh pemimpin yang harus di pilih untuk menjadi PRESIDEN MAJLIS BELIA MALAYSIA. Kerana sedar akan kalah dalam pertandingan pemilihan PRESIDEN ini, jais sangat terdesak dan sanggup menggunakan taktik kotor untuk marayu undi di saat akhir. 
salah satu ayat banner dari JAIS  

" JAIS MUNGKIN TAK MAMPU MEMBUAT BEBERAPA PERKARA UNTUK DIRI DAN KELUARGA TETAPI BELIAU AKAN MELAKUKAN APA SAHAJA UNTUK BELIA MALAYSIA"

Ni ayat apa ni...  kalau untuk diri dan keluarga pon tak mampu apa cerita mamat ni nak pimpin MAJLIS BELIA MALAYSIA...

Kemudian ayat dari JAIS " VOTE FOR CHANGE "
Setahu aku ini adalah ayat dari parti DAP...  adakah corak pemerintahan DAP yang akan JAIS terapkan dalam MAJLIS BELIA MALAYSIA ?

Apa pon risalah yang mereka edarkan, perwakilan harus bijak memilih kepimpinan yang sentiasa menjamin masa depan belia malaysia, demi untuk mencapai wawasan 2020. 

Dibawah ini adalah bukti tentang risalah yang JAIS sebarkan melalui timbalan GPMS " EZARUDDIN ABD RAHMAN. 0132800696




No comments:

Post a comment

Member BSK