Jumlah Pengunjung

Tuesday 12 February 2013

Bukti PAS bawa BABI ke Dalam Masjid !!!


Sebiji limau punya pasal tergamak PAS beri Kafir ni masuk masjid, apa nak jadi dh skrg ni, klu begilah cara berterusan PAS aku takkan beri walau satu undi pon pada mereka, itu adalah janji aku. Orang muda seharusnya pandang perkara begini dengan begitu serius...  lihatlah pada cara pakaian kafir ni, dah la kafir, masuk masjid pulak tu, dah tentu2 tak pernah mandi hadas, ikut hukum wanita islam yg sedang dtg haid pon di haramkan memasuki masjid. Tapi lain pula dgn pendirian PAS ni bila bersangkut hal politik, apa pon diorg boleh halalkan...  aku hanya takut BALA ALLAH yang tidak mengenal siapa sahaja..  contoh kita lihat pada kejadian tsunami di aceh pada 2004 dulu. Orang lain yg buat dosa, tapi bila BALA ALLAH dtg habis semua dgn tok imam ke tok sidang ke tok bilal ke tok mudim ke nenek, opah, cucu,adik,abang, akak, sesape je la habis ke sapu...  Setahu aku la, SETERUK2 MAT REMPIT YANG BERLUMBA MOTOR TU PON tahu menjaga adab dalam masjid...  entah la...  semoga kita terus mempercayai kerajaan yang sedia ada skrg...  aku sentiasa bersyukur...






1 comment:

  1. Itulah kelemahan Bangsa Melayu, Kerana limau sebiji pun dah tergadai Maruah Islam Apakan Lagi lain -lain benda (SEX DAN HARTA BENDA)Insaflah Wahai Bangsa KU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Member BSK