Jumlah Pengunjung

Wednesday 6 February 2013

Kerana Kek Hari Jadi Nik Aziz !!!



Senang sungguh DAP ngajor khawarij,rasuah sebijik kek..mulut pun kena palam..Karpal berdehem pasal nama Allah si tua kutuk khawarij lari tak cukup tanah..bila wartawan tanya...jawap takut Karpal berdehem lagi..tak jawap nanti dituduh anjing DAP..si tua kutuk kata DAP suka hatilah nak kata apa pun pada orang Islam..lantak!.. Ini bukti kerandut hanya tinggal kulit..ini bukti sebiji kek mampu menjatuhkan iman seorang hatta kepala taik khawarij sekali pun...

"Itu dia punya pasal". Begitulah reaksi Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika diminta mengulas dua isu besar yang melanda parti tersebut ketika ini.

Jawapan mudah seperti itu jugalah yang sering diucapkan oleh Nik Abdul Aziz apabila berhadapan dengan wartawan yang mahu mendapatkan komen beliau tentang isu-isu yang melanda parti tersebut dan Kerajaan Pas Kelantan sebelum ini.

Mengenai reaksi Karpal Singh yang menyanggah kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menyifatkan isu kalimah Allah telah selesai, beliau berkata, Pengerusi DAP itu tidak tahu apa yang berlaku dalam Pas.

Katanya, terpulang kepada pemimpin veteran DAP tersebut untuk bercakap. 
"Yang buat keputusan ialah Majlis Syura Ulama. Itu dia (Karpal) punya pasal. Dia tidak tahu mengenai Pas kecuali orang Pas.

"Begitu juga DAP, tidak ada orang Pas yang tahu pasal DAP kecuali DAP," katanya ketika ditemui di rumahnya di sini hari ini.





No comments:

Post a Comment

Member BSK