Jumlah Pengunjung

Tuesday 12 February 2013

Mat Sabu Tipu Kubur Sebenar Mat Indera !!!



Ya Allah... kesian sungguh aku bila bila tahu cerita sebenar...  tengahari semalam aku berkesempatan pergi ke taiping bersama kawan2 aku, barulah aku tahu cerita sebenar..  tergamak Mat Sabu menipu seluruh ahli PAS dan seluruh rakyat malaysia tentang kubur mat sabu, kubur yg ahli PAS melawat selama ni bukannya kubur mat indera, agaknya kubur atok mat sabu kot...  mungkin mat sabu malu nk tunjuk kubur sebenar kerana di kubur sebenar tertera lambang komunis di kubur mat indera. Punya lah berlambak bas ahli PAS dtg melawat kubur mat sabu yg tipu selama ni...  selepas ni klu ada ahli2 PAS yg nak melawat kubur mat indera sebenar boleh la lihat sendiri. memang ada lambang komunis pada kubur mat indera. nak bukti lagi sahih korang lihat video kt bawah ni...






selepas ni ada banyak lagi bukti yg akan aku bongkarkan...  nantikan bersama....


1 comment:

  1. Kantoi la mat sabu.... kompom mat sabu nyuruk balek kain normah

    ReplyDelete

Member BSK