Jumlah Pengunjung

Saturday 9 February 2013

Sekitar Tanah Pemberian Nik Aziz Kepada Cina Komunis DAP Nga & Ngeh !!!



Oleh kerana Tengku Razaleigh tak kasi Wanita UMNO membuat apa program berhubung skandal tanah-untuk-jawatan MB yang melibatkan tanah di Relai Gua Musang, maka Perkasa Kelantan tidak akan buat kecoh-kecoh atau bising-bising tapi hanya satu kunjungan kormat ke tanah kepunyaan YB Dato Ngeh dan Nga.
Konvoi sedang berkumpul sebelum memberi kunjongan hormat kepada Ngeh dan Nga ... penyumbang ekonomi Kelantan yang mana tanpa mereka orang kelantan pun tak tahu tanam getah, kelapa sawit dan urus balak.



Kunjungan hormat ini berupa konvoi dari Stadium Sultan Muhamad ke IV ke Kuala Betis Gua Musang.

Konvoi melibatkan 23 kenderaan dan 93 orang penumpang mula bertolak pada pukul 10 pagi tadi Mereka akan bertemu dengan kenderaan dari Gua Musang dan dijangka akan menjadikan jumlah kenderaan dalam konvoi seramai 400 buah kenderaan.


Konvoi Kuala Krai diketuai oleh Penyelaras DUN Mengkebang, Saudara Azizudin bin Husin. Mereka akan menanam 23 batang pokok cemara sebagai memperingati kunjungan hormat dan satu simbolik 23 tahun pemerintahan PAS di negeri Kelantan yang sungguh gilang gemilang dan penuh temberang.



Setakat maklumat yang diterima, konvoi berhenti sembahyang jumaat di Masjid Gua Musang dan akan meneruskan perjalanan ke Kg.Lalang, Kuala Betis.







No comments:

Post a Comment

Member BSK