Jumlah Pengunjung

Wednesday 13 February 2013

Terkini Di Pentas Ceramah ANWAR & UMI HAFILDA Pengkalan Pegoh IPOH !!!



Berita terkini yang diperolehi oleh orang dalam Pas sendiri mengatakan bahawa , Anwar Ibrahim telah menghantar sms kepada Lee Bon Chye kemudian Lee Bon Chye fowardkan kepada Anuar Ayam berbunyi " pindahkan dengan segera daripada Ummi Hafilda atau saya akan batalkan ceramah ini".

Lee Boon Chye yang menjadi main sponsor malam ini berbincang dengan Anuar Ayam tentang perkara ini dan mengambil keputusan bahawa mereka perlu lari daripada ceramah bertentang mata dengan Ummi Hafilda kerana Anwar paling fobia dengan suara Ummi Hafilda.

Kini hanya tinggal satu sahaja khemah yang menjadi sebagai gimik kononnya mereka/Anwar  tidak takut dengan Ummi Hafilda.

Menurut sumber dalaman Pas sendiri, Anuar meminta semua YDP Pas menghantar penyokong ke ceramah Anwar pada malam ini termasuk Pas Parit, Pas Pasir panjang, Pas Lenggong, Pas Batu Gajah supaya ceramah Anwar ini mendapat sokongan kuat daripada Pas.

Tetapi banyak YDP Pas tidak mahu terlibat dalam isu Anwar kerana bagi mereka Anwar sudah jatuh kufur merelakan penganut Agama Kristian menggunakan kalimah Allah dalam bible berbahasa Melayu mereka. Kenapa orang yang sudah kufur boleh dibiarkan berceramah di hadapan umat Islam.





No comments:

Post a Comment

Member BSK