Jumlah Pengunjung

Thursday 7 February 2013

Anwar Tak Kisah Menari Bogel Sikit2...!!! kah..kah..kah...



Mungkin kerana melihat keberkesanan program transformasi yang dibawa oleh YAB PM dan TPM maka juak pembangkang juga turut mahu melakukan perkara yang sama.Malah program transformasi yang dilakukan oleh pembangkang melalui bakal perdana menteri mereka Anwar Ibrahim sememangnya cukup hebat hinggakan ianya mampu menenggelamkan terus program-program yang disusun oleh kerajaan.

Oleh kerana itu maka program transformasi pembangkang ini pun mengambil tempat dan ianya terbukti berkesan apabila pendedahan tentang tarian separuh bogel anjuran PKR Kedah benar-benar menggunakan proses transformasi pembangkang yang dimaksudkan.


Kedah negeri yang turut diperintah oleh Pas. Parti sama, perlembagaan sama dan presiden pun sama.Namun apa yang mengejutkan ketika mengulas isu tarian separuh bogel berkenaan , tahukah anda apa yang dikatakan oleh Kerajaan Pas Kedah ? 
Pertunjukkan seksi PKR ikut peraturan, kata Exco
Exco Kerajaan Negeri Kedah Abdul Ghani Ahmad menegaskan majlis sambutan Tahun Baru Cina anjuran ADUN PKR Kulim, Lim Soo Nee yang memaparkan penghibur wanita berpakaian seksi, tidak menyalahi mana-mana undang-undang di negeri itu. 
Menurutnya, Enakmen Hiburan yang digunapakai di Kedah menetapkan cara berhibur orang Islam yang tertakluk kepada landasan tertentu manakala bukan Islam diberikan kelonggaran tertentu ketika mengadakan persembahan awam.
Ghani berkata ADUN PKR itu menepati segala keperluan untuk mengadakan pertunjukkan pentas yang mencetuskan kontrovesi dengan penampilan dua penghibur wanita Cina yang berpakaian menjolok mata. 
"Sebelum dia buat dia minta kebenaran, lepas itu buat di tempat dia, tanpa libatkan orang Melayu. (Pertunjukan ini) sempena Tahun Baru Cina. Pandangan saya dia buat itu mengikut prosuder,” kata Ghani pada Antarapos.
Di tanya tindakan Soo Nee membawa artis berpakaian menjolok mata, Ghani berkata perkara itu di luar kawalan beliau. 
"Bila penganjur bawa penari itu dia tidak lah tahu selidik pakaian mereka,ini yang dimaklumkan kepada saya,” kata beliau. 
Ghani berkata bukan tempatnya untuk merumuskan sama ada pakaian artis berkenaan menjolok mata atau tidak. 
"Adakah gambaran seperti itu? Cara berpakaian itu saya tidak pasti sebab gambaran kata menjolok mata tapi sejauh mana pakaian itu menjolok mata saya tidak pasti...sebab orang Cina ini sudah menjadi satu lumrah dia berpakaian begitu,” kata beliau.antarapos
Sememangnya program transformasi yang dilakukan Anwar dan konco-konconya berjaya ! Tahniah PAS kerana membenarkan transformasi songsang ini melekat dan diamalkan.Sesungguhnya kerana penerimaan inilah barangkali ratusan ahli-ahli PAS kini sudah mula berhijrah mencari TRANSFORMASI SEBENAR Baca Sini 

Mengambil kenyataan blogger rbfonline , 

Di Kelantan potong rambut kena saman....di Kedah tarian separuh bogel dibenarkan....

Jadi , apa ceritanya ni ?

Cerita apa lagi ???? Itulah Pas, Parti Ajaran Sesat......




No comments:

Post a Comment

Member BSK