Jumlah Pengunjung

Sunday 10 February 2013

Hobi Isteri Lim Guan Eng Lawat Laman LUCAH !!!



Makin dekat dengan pilihan raya makin banyak timbul perangai-perangai pelik yang ada di kalangan pemimpin Pakatan Haprak.Malah sudah ada yang menjual agama sendiri demi mendapatkan sokongan dunia.Itu belum masuk bab pecat rakan seperjuangan hanya kerana melakukan dakwah secara profesional contohnya Nasharudin.

Dalam pada tu timbul pula pemimpin yang kini tersepit dan takut dengan bayang-bayang sendiri yang sampaikan majlis orang pun dia buat macam majlis dia.Lagi memalukan sebelum tu bukan main tapi tiba-tiba boleh setuju pula siap nak mai sekali.Apa punya haprakkkk pemimpin macam ni.....

Yang lagi sorang pula tok sah ceritalah dok berkira-kira dah bangku dengan meja apa nak pakai nanti , maklumlah dia kata orang nak lantik dia jadi perdana menteri kihkihkih malaun sekor tu tak habis-habis berangan.

Kadang-kadang bila di fikirkan balik puak-puak ni kalau himpun semua sekali boleh buat sarkas pusing seluruh negara..mesti laku punyalah..

Namun dalam kita dok bercakap bab perangai-perangai pelik pemimpin Pakatan Haprak ni tiba-tiba aku dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan isteri seorang pemimpin Pakatan Haprak turut mempunyai perangai pelik.

Apa yang peliknya ? kalau nak diikutkan tu , tak lah berapa pelik tapi sebab isteri seorang pemimpin ni kalau bab lucah pun ambik kira lepas tu siap LIKE page lagi kira kalut laa..


nak bukti lagi best KLIK KT SINI

No comments:

Post a Comment

Member BSK