Jumlah Pengunjung

Saturday 16 February 2013

Keberanian menuntut Hak LESBIAN MELAYU !!!



Aku selalu terdengar skrg tentang LGBT yg bermaksud LESBIAN, GAY, BISEXSUAL, TRANSGENDER. Mungkin kita tertanya2, mengapa tiba2 isu ini selalu berbunyi di telinga kita? setelah aku selidik sikit demi sikit barulah aku sedar, rupa2nya mereka ini telah lama bergerak aktif walaupon dalam golongan yg tidak besar. Kita mungkin terkejut dan jadi marah, mengapa tiba2 ada golongan yg di Lakhnat ALLAH ini menuntut hak mereka di Malaysia? Perlukah kita memberi hak kepada golongan ini? Aku memang menentang keras dengan golongan sebegini. Jika di biarkan tak mungkin suatu hari nanti anak cucu aku akan terjebak sama dalam kancah yg tidak sihat dan di Lakhnat ALLAH ini. Tahukah kita siapa pencetus semangat pada golongan cilaka ini ? Tiba2 muncul seekor binatang haram jadah yg bernama AMBIGA.

 Mengapa bekas seorang Presiden Majlis Peguam Malaysia ini begitu lantang membela hak golongan cilaka ni. Tiba2 juga kita dapat melihat Ambiga begitu rapat bersama ketua pembangkang Anwar Ibrahim, ini lagi menampakkan siapa diri anwar yg sebenarnya. Ternyata golongan ini mengambil kesempatan untuk menuntut hak mereka di waktu politik negara kita sedang kucar-kacir. Dalam kita tidak sedar juga golongan LGBT ini sedang mempengaruhi masyarakat dunia untuk memberikan mereka hak untuk mengahwini pasangan masing2 dari jantina yg sama. Memang gerakan ini telah lama bertapak di Amerika Syarikat dan sehingga kini sedang rancak mencapai pengiktirafan di negara2 maju yg semakin hilang nilai spiritual seperti eropah. Aku menyeru seluruh rakyat malaysia bersama2 mengambil tanggungjjawab utk membenteras dan memantau supaya golongan ini tidak di beri hak di dalam malaysia. Pandangan jauh aku kuat mengatakan sekiranya Anwar menjadi perdana menteri malaysia golongan ini akan di berikan hak utk mereka di sini.  



NAUZUBILLAH....




No comments:

Post a Comment

Member BSK