Jumlah Pengunjung

Friday 15 February 2013

Naib Ketua Pemuda PAS Koma Teruk ???


Perkhabaran yg aku baru terima, Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia terlantar sakit di rumah skrg, walaupon aku dan dia berbeza pendapat dlm politik aku tetap mendoakan agar dia sihat. Prinsip aku dan UMNO senang sahaja, selagi dia seagama dengan aku, aku tetap akan mendoakan yg terbaik untuknya. Semoga cepat sembuh dan kembali berpolitik dengan sihat. Tapi ada yg aku pelik sikit dalam gambar kt atas tu, ada je mangkuk ayun yg dtg dan suruh ambik gambar dia masuk facebook...  nk glamor cepat la tu, khkhe... opss...  terkutuk org lain pulak...  bukan apa.. kenaii....  dulu rasanya org umno jugak tu...  kecewa punya pasal trus masuk PAS...  apa pon  semoga jgn sesatkan akidah org kampung Pasir Puteh yer...






1 comment:

Member BSK