Jumlah Pengunjung

Friday 15 February 2013

Sebenarnya PSY Hampir terbunuh di Pulau Pinang ???


Cerita yg aku baru tahu sebenarnya semasa konsert PSY di pulau pinang, rupanya PSY di gertak untuk menakutkannya, hanya kerana utk membatalkan persembahan PSY tempohari. Memang aku perasan sbelom tu beria2 blogger pembangkang buat cerita kononnya persembahan PSY di batalkan. Mungkin itu adalah sebahagian dari perancangan jahat utk membatalkan persembahan PSY, sekali gus utk memalukan Perdana Menteri Malaysia dihadapan rakyat pulau pinang. Tak cukup dengan itu Lim Guan Eng pula sebelom tu cuba menghasut penyokongnya dengan menyuruh mereka berpakaian Bersih dan pelbagai utk menghina Perdana Menteri Malaysia yg SAH. Kamon la...  itu bukan budaya malaysia...  Semakin biadap dan kurang ajar aku tengok sikap cina DAP bila dpt memerintah pulau pinang skrg. Cuba korang lihat sendiri siapa yg cuba mencetuskan ketegangan kaum skrg? tapi pembangkang pusing cerita utk menyalahkan UMNO. Sejarah 13 mei telah membuktikan siapa DAP sebenarnya... skrg mereka cuba menggunakan melayu PAS, melayu PKR dan melayu DAP utk perisai mereka. Sekiranya terjadi pergaduhan lagi korang bayangkanlah akan ada melayu yg akan membunuh melayu demi utk mempertahankan cina lakhanat DAP. Cina DAP waktu tu buat apa? senyum aja la...  kalau dulu mereka telah tewas kpd melayu semasa peristiwa 13 mei tapi kini cina DAP tak perlu bersusah payah utk membunuh melayu. Akan ada balaci melayu mereka yg akan membunuh melayu. Cerita di sini aku bukan berniat utk mencetuskan perkauman, aku hanya ingin kesedaran sesama bangsaku...
















No comments:

Post a Comment

Member BSK