Jumlah Pengunjung

Sunday, 7 July 2013

JOM BACA SEJARAH KELUARGA VIVIAN CHONG !!!




Vivian chong, rasanya ramai yang dah tahu tentang cerita perempuan cina bangsat ni. Mana tidaknya, dia berani mengeluarkan kata untuk menghalau bangsa melayu ke sumatera. Walaupun hakikat sebenarnya nenek dan mak bapaknya adalah bangsa pendatang yang dapat tinggal di tanah melayu dari ehsan raja raja melayu satu ketika dulu. Mungkin juga sejarah lampau keluarga vivian chong ini adalah dari keturun pelacur cina jalanan yang hidup merempat di negara china dahulu kala. Namun bila keluarganya merantau menjadi pelacur didalam kapal hingga singgah di tanah melayu, keluarganya tertarik dengan tanah melayu yang mempunyai tempat yang aman dan damai tidak seperti di negara asal keluarganya.


Keluarganya di terima untuk tinggal di tanah melayu kerana bangsa melayu sememangnya amat kasihan kepada keluarganya yang hidup seharian hanya menjual puki emaknya di dalam kapal dengan harga sepuluh sen sekali perkhidmatan. 

Vivian chong di lahirkan oleh ibunya tanpa mengetahui siapa ayah sebenar vivian chong, kerana menurut ibu vivian chong dia tidak ingat siapa yang memancut kedalam pukinya hingga melahirkan vivian chong kerana terlalu ramai pelanggan yang mempukikan ibu vivian chong ketika itu.

Ibu vivian chong berkata, pernah satu ketika ibu vivian chong pernah mengadakan seks bersama babi kesayangan atuknya. Ada kemungkinan juga ibu vivian chong berkata vivian chong adalah anak dari hasil hubungan seksnya bersama seekor babi peliharaan datuknya.

Semasa vivian chong masih bayi, ibunya juga tidak mampu memberikan susu badan kerana ibunya sibuk bekerja menjual puki walaupun waktu itu baru tiga hari melahirkan vivian chong. Jadi ibu vivian chong terpaksa memberi vivian chong meminum susu babi dan air longkang di belakang kandang babi untuk membesarkan vivian chong sehinggalah vivian chong berumur enam tahun.

Jadi bila vivian chong membesar dan melakukan perkara yang menyerupai binatang babi, ibunya tidak hairan kerana ibunya tahu asal usul vivian chong. Kini ibu vivian chong telah berjaya menjadi pengusaha pelacur yang berjaya di jalan bukit bintang.

BSK : ada sapa2 setuju cerita ni tak ?





No comments:

Post a comment

Member BSK