Jumlah Pengunjung

Wednesday 5 December 2012

PELACUR LEBIH MULIA DARI NIK AZIZ !!!


Gua memang tersentuh bila baca cerita tentang kisah seorg pelacur, dia sanggup memaafkan dosa org lain terhadapnya walau sekejam mana pon org lakukan pada dia. Lain pula gua tgok sikap nik aziz, bertopengkan imej islamik tetapi hakikat sebenarnya lu org tgok la sendiri. Nik Aziz hidupnya penuh dgn dendam kesumat terhadap umat islam UMNO. Sifat islam ke yg Nik Aziz bawa...  habis rosak fikiran umat islam dlm pas. Utk kisah lebih lanjut lu org baca la sendiri...

"Ya Allah,kau lagi maha mengetahui lagi Maha mengampun, kau ampunkanlah setiap inci dosa2ku..kau terimalah aku hambamu ini yang begitu jijik,kotor, hina, kalau dulu aku hanya berdoa supaya kau satukan aku dengan suamiku sebagai pasangan suami isteri yang sah kerana aku tidak mahu lagi bergelut dengan dosa, kini aku meminta hanya satu lagi harapan dan doa, kau bahagiakanlah suamiku yang kusayangi 

Kebahagiaannya,adalah keceriaanku,walaupun aku harus berkorban berganjak pergi, hanya untuk kebahagiaannya dan terbaik untuknya. aku rela dan sanggup... kau makbulkanlah Ya Allah."

nk cerita lagi sahih lu org KLIK KT SINI...

No comments:

Post a Comment

Member BSK