Jumlah Pengunjung

Wednesday 5 December 2012

ANWAR IBRAHIM ARAHKAN SAMSENG PUKUL ORANG KAMPUNG!!!


Memang sial la Anwar Ibrahim ni, ni bukti terbaru sikap pembangkang bila buat ceramah upah samseng, lu dtg tempat gua lu tahu la langit tu tinggi atau rendah...  ceritanya seperti dibawah ni...

Apa hak Anwar Ibrahim menceroboh kampung orang kemudian menafikan hak orang Kampung. Begitulah kejadian sebenarnya yang terjadi di sebuah kampung tradisional di Gombak.

Penduduk Kampung tradisional hanya mempertahankan kampung mereka agar tidak dicerobohi oleh petualang negara yang menyokong segala perbuatan Israel daripada berada di kampung mereka.

Akhirnya Anwar senang-senang menyalahkan orang kampung yang dituduh sebagai samseng. Anwar bersama beratus penyokongnya tiba dengan deruman motor yang terlalu bising membuatkan orang kampung yang selama ini aman sentosa menjadi marah dan berlaku pergaduhan.

Malangnya pencacai Anwar Ibrahim terus menuduh UMNO buat kacau di ceramah mereka. 

Persoalannya kenapa Anwar Ibrahim tidak membuat ceramah ditempat yang diterima oleh penduduk setempat. Itulah Anwar Ibrahim sengaja mahu cetuskan pergaduhan agar senang beliau untuk memaklumkan kepada pemimpin yahudi di Australia bahawa dirinya sudah diancam dengan harapan agar pemimpin Yahudi akan datang ke Malysia dan membantunya.

Rakyat wajib tolah pakatan Luar Tabie dan Anwar Ibrahim yang juga merupakan petualang dan pengkhianat negara.

Ayuh UMNO/BN bangun dan bantulah rakyat yang sudah membenci seorang penzina
cerita ni gua ambik dari sini...

No comments:

Post a Comment

Member BSK