Jumlah Pengunjung

Monday, 31 December 2012

BOGEL JE TERUS LAGI BAGUS !!!


Aisey tak malu ke budak pompuan ni pakai macam ni ? MMI bukanlah anti sosial tapi sebagai orang Islam takkanlah sampai tak boleh nak beza ye tak ? Kot ya pun nak tarik perhatian umum atau nakkan kepuasan diri janganlah sampai dedah macam ni sebab yang kat atas tu dah bertutup elok dah !
Ish ish anak sapa lah ni ?? Tapi bebudak zaman sekarang ni dah lain macam sangat , kalau bab berpakaian ni mesti nak kena dedah-dedah sikit tu yang sampai tahap pakai seluar mesti nak kena tunjuk lurah punggung dekat orang.
Macam-macam hal , semalam masa tengah borak dengan kawan terkeluar jugalah isu ni.Tau ka kawan MMI kata apa ? 
Bang Non rilek jaaa..............................
v
v
v
v
v
v
v
Emm macam mana aa ??

No comments:

Post a comment

Member BSK