Jumlah Pengunjung

Sunday, 30 December 2012

ABBY ABADI DAPAT HIDAYAH BARU !!!


Abby Dapat Hidayah Dedah Tanah Orang Kaya Dalam Pas.

Abby ni meroyan dapat hidayah tanahlah pulak, aduss hancuss!! macam-macam hidayah 'dimeroyankannya'. Dari hidayah bertudung sampai kepada hidayah tanah.. Rampas tanah orang kaya Pas kat Langkawi mana pulak ni, kerajaan mana yang perintah Langkawi ni ? Cerita zaman bila yang dibawa ni ? Takkanlah takder pasal-pasal tanah orang kaya tu dirampas, kalau takder pasal-pasal pasang peguam lawan jerlah.

Macamnilah bila hidayah takder modal, semuanya nak dipalu, sampaikan dia tak tutup aurat dulu-dulu pun disalahkan kepada kerajaan. Apa pun layan jer lah liabiliti kepada Pas ini.



No comments:

Post a comment

Member BSK